loading...
آموزش کامپیوتر
حراج اپل واچ

ک ساعت مچی هوشمند در واقع شما را از در دست گرفتن دایمی موبایل در جمع و یا ایجاد خطرات در حین رانندگی حفظ می کند.ساعت مچی هوشمند Z60 یکی از مدل های ارزان قیمت با کارایی بالاست.این ساعت از طریق بلوتوث و نرم افزار مخصوص به گوشی شما وصل شده و اطلاعات

یک ساعت مچی هوشمند در واقع شما را از در دست گرفتن دایمی موبایل در جمع و یا ایجاد خطرات در حین رانندگی حفظ می کند.ساعت مچی هوشمند Z60 یکی از مدل های ارزان قیمت با کارایی بالاست.این ساعت از طریق بلوتوث و نرم افزار مخصوص به گوشی شما وصل شده و اطلاعات تماس و دفترچه تلفن بر روی آن سینک می شود تا به راحتی به تماس های خود جواب داده و یا تماس بگیرید.این ساعت دارای امکانات متعددی است که از آن جملی می توان به برنامه گام شمار، تحلیل خواب، تنظیم آلارم، آلارم اخطار برای قرار گرفتن در یک حالت برای مدت طولانی، دریافت پیام های SMS، فیس بوک و واتس اپ،تقویم، ماشین حساب ، دوربین ، پشتیبانی از زبان فارسی و ویبره و …اشاره کرد.

قابل استفاده برای آقایان و خانم‌ها

یکی از جالب ترین خصوصیات این ساعت مچی امکان نصب سیم کارت و پشتیبانی از مموری کارت تا 32 گیگ است تا خود ساعت به صورت مستقل همانند یک تلفن همراه بر روی مچ شما قرار بگیرد.بند این ساعت مچی از جنس فلزی با رنگ نقره ای و طلایی و مشکی است.

قابل استفاده برای آقایان و خانم‌ها

  • پشتیبانی از تمامی شبکه های مخابراتی کشور  ( همراه اول  – ایرانسل – تالیا – رایتل )
  • ابعاد قاب 35 × 45 میلی‌متر
  • قطر قاب 12 میلی‌متر
  • وزن 63 گرم
  • فرم صفحه : مستطیل
  • جنس شیشه : گوریلا گلس +SR
  • جنس بدنه : فلز
  • توضیحات جنس بدنه : Stainless Steel 316L
  • جنس بند : استیل
  • رنگ بند : مطابق با رنگ ساعت
  • نوع قفل بند : سگکی ساده

مشخصات صفحه نمایش

  • صفحه نمایش لمسی
  • صفحه نمایش رنگی
  • نوع صفحه نمایش اصلی Super AMOLED
  • اندازه صفحه نمایش 1.3 اینچ
  • رزولوشن صفحه نمایش 240 × 240
  • تراکم پیکسلی صفحه نمایش 278 پیکسل بر اینچ

مشخصات فنی :

  • قابلیت نصب سیم کارت
  • GPS
  • سیستم عامل تایزن

توضیحات سازگاری : سازگار با گوشی‌ها و تبلت‌هایی که از سیستم‌عامل اندروید 4.4 و بالاتر از آن بهره می‌برند و 1.5 گیگابایت رم دارند – سازگار با آیفون 5 یا جدیدتر با سیستم‌عامل 9 iOS یا بالاتر (نیازمند اپلیکیشن Gear S)
پردازنده 1GHz, Dual Core: Exynos7270
سایر مشخصات سخت افزاری – Wi-Fi 802,11 b/g/n – بلوتوث نسخه 4.2 – 768 مگابایت حافظه‌ی RAM

  • حافظه داخلی 4096 مگابایت
  •  قابلیت نصب کارت حافظه تا 32 گیگ
  • دوربین یک مگا پیکسل
  • کنترل موسیقی (Music Player)
  • اتصالات NFC، Bluetooth، Wi-Fi
  • حسگرها شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنجش نور محیط، گام شمار، شمارش ضربان قلب
  • قابلیت مکالمه
  • نوع باتری لیتیوم یونی
  • ظرفیت باتری 430 میلی‌آمپرساعت

قابلیت های ویژه – مجهز به سیستم مسیریابی GLONASS – قابلیت روشن ماندن صفحه (Always on) – شارژدهی تقریبی باتری بین 2 تا چهار روز – دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گرد و خاک و آب –  دارای گواهی دوام نظامی «MIL-STD-810G»: —  مقاومت در شرایط دمایی بسیار زیاد یا کم — مقاومت در برابر لرزش و ضربه
اقلام همراه – دارای شارژر وایرلس و یک عدد خشگیر اورجینال صفحه LED

دارای میکروفن داخلی و امکان ضبط صدا بر روی ساعت که البته باید مموری کارت وجود داشته باشد تا بتوانید فایل را ذخیره نمایید.

این ساعت دارای پلیر موزیک و صداست که هم از طریق بلوتوث می تواند موزیک های روی گوش ی را اجرا نماید و هم در صورت نصب مموری می توانید بر روی خود ساعت آهنگ ذخیره کرده و پخش نمایید.

ساعت دارای دوربین بوده که البته کیفیت آن در حدود یک مگا پیکسل است ولی در هر صورت امکانی عالی بر روی ساعت است.یکی از خصوصیات این ساعت ریموت کمرا می باشد یعنی می توانید از طریق ساعت دوربین گوشی را کنترل نموده و عکس بگیرید که البته باید دوربین بر روی گوشی در حالت باز باشد و شما در حالت اتصال با گوشی قرار داشته باشید.

این ساعت هم با اندروید و هم با اپل سازگار است والبته بر روی اندروید امکانات بیشتری فعال است.

یکی از خصوصیات مهم ساعت مچی هوشمند داشتن امکانات سلامتی است تا از طریق آن بتوانید میزان فعالیت های روزانه و کیفیت خواب خود را بررسی نموده و برنامه های بهداشتی خود را تنظیم نمایید که البته ساعت مچی هوشمند Z60 از این ویژگی بهره مند است.

دارای گام شمار، تعداد گام ها، مسافت پیموده شده و کالری مصرفی را به شما نشان می دهد.

دارای تحلیل خواب تا بتوانید از کفیت و میزان خواب شبانه خود اطلاع کامل داشته باشید.

دارای هشدار برای حالت ثابت که خودتان میزان زمان آن را تعیین می نمایید، مثلا اگر شما برای یک ساعت در حالت نشسته قرار داشته باشد زنگ هشدار فعال شده تا برای حفظ سلامتی خود جابجا شده و از این حالت خارج شوید.

آنتی لاست نیز یکی دیگر از امکانات ساعت مچی است که اگر به هر دلیلی ارتباط بلوتوثی بین گوشی و ساعت قطع گردد، زنگ هشدار فعال گردیده و شما را مطلع می سازد.

زنگ هشدار برای بیدار شدن و یا یادآوری موضوعات بسیار مهم است که این امکان نیر بر روی اسمارت واچ Z60 وجود دارد.

بدنه فلزی از جنس استیل ضد زنگ

دارای تقویم

ماشین حساب

پشتیبانی از سیم کارت، اگر تمایل دارید از ساعت به صورت مستقل از گوشی استفاده نمایید می توانید بر روی آن سیم کارت نصب نمایید.

بر روی ساعت یک در گاره یو اس بی وجود دارد که از طریق آن می توانید ساعت را شارژ نموده و یا اطلاعات را جابجا نمایید.

دارای زبان های مختلف و از جمله زبان فارسی

دارای ویبره ، برای این حالت باید پروفایل ساعت را بر روی حالت MEETING قرار دهید.

دارای چندین حالت مختلف برای نشان دادن ساعت که با کلیک بر روی وسط صفحه نمایش این کار را انجام می دهید.

دریافت نوتیفیکیشن اس ام اس، فیس بوک و واتس اپ که البته باید حتما BT NOTIFIER را بر روی گوشی خود نصب نمایید.

دارای بند فلزی از جنس استیل ضد زنگ

امکان تنظیم طول بند

جهت خرید و انتخاب رنگ اینجا کلیک کنید 

ساناز بازدید : 2015 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)
 
 

 
 
About 667,000 results(0.94 seconds) 
آموزش رایگان کامپیوتر و نرم افزار،آموزش برنامه نویسی، آموزش ویندوز،آموزش ویدیویی asp.net mvc، آموزش php و ...

آموزش كامپيوتر

www.amoozesh-computer.ir/
واقعا فکر می کنید کامپیوتر را فقط در کلاس های آموزشی گران قیمت و یا با کمک ... آموزش مهارت های عمومی و تخصصی کامپیوتر در قالب آموزش های مرتبط با نرم افزار و ...
نرم افزار آموزش آناتومی سه بعدی بدن انسان - Visible Body 3D Heart and Circ [...] .... این برنامه امکان عکس برداری و فیلم برداری از کامپیوتر دانش آموزان را در اختیار ...
مجله اینترنتی آنلاینستان - اخبار تکنولوژی - دانلود نرم افزار و آموزشهای تصویری و هزاران... ... نسل بعدی تکنولژی: سیستم های کامپیوتری که بتوان آنها را پوشید! ... معرفی وبسایت – آموزش دریافت رایگان و آنلاین اس ام اس با شماره سایر کشورها.
Apr 30, 2016 - آموزش کامپیوتر دانلود نرم افزار آموزش رایانه .... ویندوز به شما پیغام خطا می دهد، می توانید به کمک نرم افزار کم حجم و رایگان mUSBfixer بدون مشکل آنرا ...
نرم افزارهای آموزش کامپیوتر و آموزش درسی انیاک به نام انتشارات پیروز الوان در وزارت ... الوان ( نرم افزارهای آموزشی انیاک) از ما دو نرم افزار به انتخاب خود بصورت رایگان ...
دانلود مستقیم و رایگان بیش از 150 نرم افزار آموزشی انیاک بصورت کامل شبیه سازی ... دانلود آموزش مونتاژ، ارتقاء و راه اندازی کامپیوتر (حجم 285MB) دانلود مستقیم ...

دانلود کتاب آموزش نرم افزار - پی سی دانلود

p30download.com › کتابکامپیوتر
کتاب> کامپیوتر> نرم افزار ... با ثبت نم در «دورکار» پروژه خود را به صورت رایگان ثبت کنید و یا به عنوان فریلنسر با انجام ... دانلود راهنمای آموزش نرم افزار SPSS.
سایت تبلیغات رایگان .... دانلود کتاب آموزش جامع و کاربردی نرم افزار Word 2010 ... این اولین درس از مجموعه آموزش مقدماتی نرم افزار تحلیل المان محدود آباکوس است.
ویدئوهای آموزش نرم افزار و کامپیوتر را رایگان دانلود کنید، کاملا فارسی، مفید و کوتاه، کم حجم و با لینک مستقیم.
6) Speeding up your Computer 7) Free Software, Installing, Uninstalling 8. Making Webpages using Notepad and HTML. حجم:1گیگابایت. دانلود نرم افزار:.
کاربران عزیز میتوانند برای مشاهده فیلم های آموزشی بر روی موبایل نرم افزار ... کردن و یا ارتباط تصویری رایگان با دوستان و همکاران خود در هر نقطه ای از جهان که دوست ...

دانلود كتاب كامپيوتر

mihandownload.com/pdf-book/pc-book/
دانلود كتاب pdf برای كامپيوتر با لینک مستقیم از میهن دانلود. ... saeed ۲۶-بهمن-۱۳۹۴ 532 بازدید دانلود كتاب، دانلود كتاب اموزشي، دانلود كتاب كامپيوتر، دانلود كتاب مهندسي ... توضیحات:مولتی مدیا بیلدر یا به اختصار MMB یک نرم افزار برای تولید ...
Mar 9, 2016 - نرم افزار اموزشی, نرم افزار علمی ,نرم افزار یادگیری. ... از کودک خود نابغه بسازید ^-^ نرم افزار کودک نابغه اندروید,کامپیوتر,آیفون و آیپاد.
دانلود رایگان،بازار،ویندوز،مدیریت دانلود،بازی،آنتی ویروس،نرم افزار،اندروید. ... ساخت درایو مجازی و شبیه سازی قفل ها با نرم افزار DAEMON Tools .... آموزش تصویری و کامل نصب کلش رویال روی کامپیوت . ... اینترنت نهاد و همواره سعی بر آن داشته است تا جدیدترین مطالب را در حوزه دانلود نرم افزار و بازی کامپیوتر و موبایل منتشر کند.
این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید. ... آپدیت درایورهای کامپیوتر با نرم افزار SlimDrivers 2.2.44488 · بخش نرم ...
رايگان‌هاي اينترنت △▽△ - آموزش ۴۴ نرم افزار به صورت کاملاً رایگان - ..:: فقط معرفي خدمات ... آشنایی با کامپیوتر و نرم افزارهای سودمند. [ ۸۵/۱۱/۲۲ ] [ 13:34 ] [ عباس ].
9 hours ago - Telegram برای تمامی دستگاه ها (کامپیوتر ها، تبلت ها، موبایل ها و…) ... VLC Media Player نام نرم افزاری حرفه ای و رایگان (Open Source ) برای پخش ... و برای مقاصدی همچون آموزش از این نرم افزار استفاده کرده و از هر کاری که در دسکتاپ ...
دانلود رایگان نرم افزار،کرک و سریال نرم افزار،ویندوز 8.1،ویندوز 10،برنامه اندروید.
کامپیوتر,اینترنت,لپ تاپ,مرورگر,فایرفاکس,دانلود منیجر,نرم افزار,حسابداری,اکسپلورر,موزیلا,سافاری,اپرا,آنتی ویروس,رم,فلش,افزایش سرعت سیستم ... آموزش گام به گام نصب ویندوز 8+لینک دانلود مستقیم ... ارسال SmS رایگان با برنامه ی free call.
سافت گذر اولین و بزرگترین دانشنامه نرم افزار ایران - معرفی و دانلود رایگان نرم افزار ، بازی ، کتاب الکترونیکی ، موبایل و اخبار کامپیوتر. ... نرم افزار حقوقی آموزشی (نرم افزار حقوقی داد1 و 2) ا. نرم افزار حقوقی داد .
فرم جستجو. جستجو در این سایت. درباره مرکز. محصولات. فروشگاه. خدمات. آموزش. پشتیبانی و .... نرم افزار اندرویدی قرآن همراه نور با قابلیت نمایش ترجمه و تفسیر و دانلود صوت .... . ... حاصل همراهی سُبحه و مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور).

دانلود رایگان نرم افزار آموزش انگلیسی

www.downloadha.com/.../دانلود-رایگان-نرم-افزار-آمو...
شما بدون نیاز به هیچ یک از ابزارهای نوشتن ، خواندن و یا نرم افزارهای کامپیوتری ، چیزی بالغ بر ۳۵ زبان زنده دنیا را به عنوان یک زبان کاربردی فرا خواهید گرفت.
آموزش کامپیوتر و نرم افزار - - MPcomputer سایتی جامع در زمینه کامپیوتر و نرم ... با استفاده از نرم افزار رایگان و بسیار مفید TrueCrypt میتوان یک و یا چند درایو ...

بهترين سايت دانلود رايگان - برنامه كامپيوتر

ali486.blogfa.com/category/2/برنامه-كامپيوتر
دانلود نرم افزار 5.31 winrar فشرده ساز فایل ها برای کامپیوتر ... ۵ – خوب در ابتدا عرض کنم ما در این آموزش فعال سازی حالت تریال ۳۰ روزه رو به شما اموزش می دهیم و کی ...
Jul 4, 2015 - اولین نرم افزار رایگان دریافت اخبار ایران استخدام (مخصوص کامپیوتر) ... با نصب این نرم افزار بر روی کامپیوتر شخصی خود که در ادامه آموزش نصب و ...
... از دانلود لذت ببرید!، دانلود نرم افزار، دانلود برنامه و بازی موبایل، دانلود بازی، دانلود کتاب، دانلود فیلم، دانلود گرافیک، دانلود مکینتاش، دانلود موزیک، دانلود آموزش. ... مهراد: چشم این برنامه را برای کامپیوتر قرار داده ایم امرو... مهراد: درود اصلاح شد ممنون.
نرم افزاری اسماعیلی SmilySoft مهرداد اسماعیلی. ... محصولات آموزش کامپیوتر برای کودکان و نوجوانان MFT Learning · آزمونهای عملی ... محیط مجتمع MFT Studio (رایگان).
ضمن تبریک اعیاد پیش رو این برنامه با حمایت مایکت به صورت رایگان در اختیار شما قرار ... آموزش گام به گام نصب آندروید 4.2.2 کاملا فارسی بر روی هارد کامپیوتر فقط با ده گیگ ... لطفا دانلود این نرم افزار استثنایی را به دوستانتان هم پیشنهاد کنید.

10 نرم افزار برتر رایگان کامپیوتر - آپارات

www.aparat.com/.../10_نرم_افزار_برتر_رایگان_کام...
Apr 30, 2015 - در این فیلم که به زبان انگلیسی است، شما با ۱۰ نرم افزار برتر رایانه که هر کسی باید از آنها مطلع ... آموزش باز کردن نرم افزار اندروید روی کامپیوتر.
دانلود کینگ روت KingRoot 4.9.3 نرم افزار روت كردن گوشی های اندرويد + نسخه ... آموزش نصب: .... آموزش تایپ فارسی در BlueStacks با کیبورد کامپیوتر .... بالا برای اندروید + نسخه کامپیوتر · دانلود مسنجر لاین Line 6.3.2 - تماس و پیامک رایگان اندروید ...
دراین مقاله راجع به فیلم های رایگان آموزش کامپیوتر صبحت خواهیم کرد. فیلم هایی که با کیفیت خوب و مطلوب قابل استفاده توسط همۀ علاقه مندان به بحث نرم افزار و ...
دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر و اندروید دانلود نرم افزار یاس دانلود آنتی ویروس جدید رایگان دانلود انیمیشن کلیپ.
Feb 19, 2016 - پيوندهای روزانه. آموزش رایگان زبان‌های برنامه سازی تحت وب و طراحی سایت ... محدود کردن زمان کار با کامپیوتر برای بچه ها در ویندوز XP ... نرم افزار WinRar را می توان معروفترین و همچنین قدرتمندترین نرم افزار فشرده سازی فایل دانست.

دانلود نرم افزار گیتار پرو 5 برای کامپیوتر بایگانی | آموزش رایگان ...

taroos.com/.../دانلود-نرم-افزار-گیتار-پرو-5-برای-کا...
ورود به کلاس های رایگان آموزش گیتار > · کـانـال تـلـگـرام آمـوزش گـیـتـار تاروس >. آرشیو برچسب ها: دانلود نرم افزار گیتار پرو 5 برای کامپیوتر. guitar pro 5 ...
دوست عزیزی به نام قاسم دهقانی نرم افزار رایگان انبارداری را با هدف آموزش طراحی و .... وب سایتهای آموزشی آنلاین تنها به ارائه course های محدودی از جمله علوم کامپیوتر، ...
دانلود کتاب PDF آموزش نرم افزار کریستال ریپورت - جمعه ,۷ خرداد , ۱۳۹۵ ... دارد که نسخه ۱۰۰% سالم را می توانید بصورت رایگان از سایت ۳ سوت دانلود دریافت نمایید.

دانلود رایگان نرم افزار کامپیوتر - خرید vpn,خرید کریو, خرید وی پی ان

bmsusrc.ir/post/دانلود-رایگان-نرم-افزار-کامپیوتر/
دانلود رایگان نرم افزار فیلم موزیک کتاب آموزش بازی و برنامه موبایل همه و همه در پی سی. دانلود نرم افزار دانلود نرم. نرم افزار موبایل دانلود نرم افزار بانک نرم افزار نرم ...

دانلود نرم افزار رزتا استون انگلیسی لهجه آمریکایی - 4 Rosetta Stone ...

liber.ir/.../دانلود-ر-رزتا-استون-انگلیسی-آمریکایی/
دانلود رایگان نسخه چهار TOTALe نرم افزار آموزش زبان انگلیسی لهجه آمریکایی ..... ارائه داده بودن مربوط به سرویس این برنامه توی کنترل پنل کامپیوتر بود که این راه رو ...

دانلود رایگان برنامه حسابداری هلو برای کامپیوتر ویندوز 7 8 xp ...

application98.ir/دانلود-رایگان-برنامه-حسابداری-هلو-برا/
کلیه نسخه های نرم افزار حسابداری هلو شامل قفل سخت افزاری، یکسال پشتیبانی رایگان، پاسخگویی به سئوالات کاربران تا ساعت ۱۰ شب، دو جلسه آمـوزش، کتاب و ...
برچسب: دانلود رایگان کارآموزی مهندسی نرم افزار کامپیوتر. دانلود پروژه پایانی رشته کامپیوترنرم افزار کارآموز. شرح مختصر : در قرن ۲۱ دنیای برنامه نویسی متحول ...
نرم افزار اندروید و نرم افزار حذف برنامه اندروید و نرم افزار غیرفعال کردن برنامه اندروید و ... ویندوز + دانلود · نرم افزار بلوتوث اطلاعات share it برای کامپیوتر و اندروید · کلش آف کلنز .... امیدوارم که این آموزش مورد رضایت شما دو دوست عزیزم واقع شده باشه.
مرکز دانلود - رشته الکترونیک - کامپیوتر - برق,دانلود رایگان کتاب های دانشگاهی کامپیوتر-نرم افزار -آموزش کامپیوتر-پروژه-قالب وبلاگ و سایت -,دانلود رایگان ...
May 16, 2016 - شرکت در قرعه کشی با نصب رایگان و اشتراک اپلیکیشن آفَرینک ... دانلود Telegram Desktop – جدیدترین نسخه نرم افزار تلگرام برای ویندوز ... آموزش کامل و تصویری نصب تلگرام Telegram بر روی کامپیوتر و لپ تاپ.
Mar 15, 2016 - دانلود نصب برنامه شریت ، شیریت برای کامپیوتر SHAREit Pc که میتوانید فایل های خود را با سرعت ... قابلیت ارسال خود نرم افزار از طریق وایرلس
آموزش قدرتمندترین نرم افزار ارائه مطالب و ساخت اسلایدشوهای حرفه ای جهت جلسات، سمینارها، کلاس های آموزشی و... یعنی PowerPoint 2016 به همراه نسخه نهایی از نرم افزار ...
از نرم افزارهای امنیتی و مدیریت دانلود گرفته تا مرورگر و تبدیل فرمت فایل‌ها و نرم ... کامپیوتر شخص مورد نظر دسترسی داشته باشد و سیستم مورد نظر را کنترل کند.
اين برنامه شامل قسمت هاي آموزشي : رنگ ها، اعضاي بدن…,دانلود رایگان نرم افزار آموزش ... بصورت نرم افزار کامپیوتر [8] .... درباره : آموزش مکالمه عربی فصیح ,نرم افزار ,
دانلود رایگان نرم افزارهای کاربردی و جانبی | free download utility software. ... طبقه بندی اصلی نرم افزار کامپیوتر ... لیگومان 93-92 , نرم افزاری بسیار کارآمد و ویژه برای لیگ برتر فوتبال ایران می باشد. .... پکیج آموزشی فارسی و انگلیسی قاصدک.
دانلود بازی کامپیوتر Elite vs Freedom نسخه HI2U ... دانلود فیلم آموزشی Make Awesomely Strange Video Games ... دانلود جدیدترین و کاملترین نرم افزار iQuran 3.3 جامع قرآن کریم برای اندروید و آیفون ... و اپستور دارای امتیاز 4.4 از 5.0 می باشد و ما این نرم افزار را بصورت کاملا رایگان برای گوشی های اندروید و آیفون قرار داده ایم .
You've visited this page 2 times. Last visit: 10/9/13
iRoot v1.8.8 English + iRoot mobile 3.1.4 (با نام قبلی Vroot) نرم افزاری برای روت ... با استفاده از نسخه موبایل نرم افزار iRoot، گوشی خود را بدون نیاز به کامپیوتر ... این برنامه ابزاری برای حذف لایسنس نرم افزارها و بازی های غیر رایگان در گوشی های.
Feb 26, 2016 - دانلود نرم افزار هک کردن تلگرام + آموزش تصویری ... در حال حاضر ایمن ترین نرم افزار مسنجر سیستم عامل اندروید Telegram می باشد که به تازگی نسخه جدید آن از طریق گوگل پلی در ..... دانلود نسخه هک شده کلش آف کلنز برای کامپیوتر ...
دانلود رایگان آموزش معرفی نرم افزار فتوشاپ. ... دریافت غیر آنلاین). از همین مدرس. گنجینه · گنجینه آموزش های مهندسی کامپیوتر و نرم افزار. ۹۹,۰۰۰ تومان افزودن به سبد ...

آرین نرم افزار

aryan-pc.blog.ir/
Feb 28, 2016 - نرم افزار های رایگان انحصاری ما و آموزش های مختلف با طعم طنز (: ... ۳- در منو بالای نرم افزار، روی «مدیریت افزونه ها» و سپس «نصب افزونه از فایل...» کلیک کنید و فایل افزونه ای که ...... نگارش پنجم نرم افزار ارسال SMS برای کامپیوتر.

دانلود بهترين نرم افزار روت کردن اندرويد iroot براي کامپيوتر

farsdownload.net/.../دانلود-بهترين-نرم-افزار-روت-ک...
دسته بندی: ابزار تلفن , کاربردی , نرم افزار , نرم افزار های رایگان. بازدید: 44292 بازدید. نرم افزار ای روت iRoot یا همان Vroot سابق، نرم افزاری برای روت کردن دستگاه های ... آموزش های سخت و پیچیده را فراموش کنید، هر کس می تواند آن را به راحتی کنترل ...

نرم افزار حسابداری رایگان (آموزشی) - حسابدار نوشت

e-acc.ir/blog/نرم-افزار-حسابداری-رایگان-آموزشی/
Jan 16, 2014 - رای این منظور چند لینک نرم افزار حسابداری رایگان (آموزشی) در برگه «نرم افزار ... همونطوریکه میدونید امروزه فراگرفتن کامپیوتر و دانش IT برای یک ...

دانلود رایگان برنامه موبوگرام mobogram - پی سی پلاس

www.p30plus.org › ... › ترفند های اینترنتتلگرام
نرم افزار جدید آندروییدی به نام mobogram را برای شما کاربران تلگرامی به صورت ... پی سی پلاس پرتال جامع شامل :آموزش ترفند های کامپیوتر،ترفند های اینترنت، ...

آموزش استفاده از نرم افزار Team Viewer - بیتوته

www.beytoote.com/computer/.../training-teamviewer2...
کامپیوتر و اینترنتمتفرقه اينترنت و كامپيوترآموزش استفاده از نرم افزار Team ... این برنامه برای استفاده های غیر تجاری رایگان است و با اتصال یه سیستم هدف بر ...

Software upgrade | SAMSUNG Iran

www.samsung.com/.../us...
Translate this page
Samsung Electronics Limited
گوشی تلفن خود را به آخرین نرم افزار موجود ارتقا دهید و از توسعه های آن بهره مند شوید ... از دستگاه سامسونگ لوازم جانبی آن و برنامه های آن به صورت رایگان بهره مند شوید.
دانلود رایگان نرم افزار آموزش زبان آلمانی Tell Me More German .... براي حل اين مشکل، نرم افزار Winrar را روي کامپيوتر خود نصب کرده و آن را اجرا کنيد. سپس در نرم ...

نرم افزارهای آموزشی - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=63698
این نرم افزار محصول شرکت معروف Aneesoft می باشد که شما با کمک ان می توانید عکس ... دروس و مباحث مختلف رو به همراه برترین دبیران کشور به صورت رایگان یاد بگیره. ... کاربران کامپیوتر به راحتی از آن استفاده نموده و از آموزش های آن استفاده کنند.
نام کتاب : آموزش نرم افزار کاربردی ورد (Microsoft Office word) نویسنده : امین مهدی پور حجم ... کتاب های فرهنگی-اجتماعی · کتاب های فنون و روش ها · کتاب های کامپیوتری ... دانلود رایگان کتاب آموزشی ویژوال بیسیک دات نت - Training visual Basic.net ...
دانلود برنامه شریت برای کامپیوتر,دانلود نرم افزار شریت برای کامپیوتر,دانلود ... اخرین ورژن برنامه شریت برای کامپیوتر , لپ تاپ || رایگان,لاینی - ترفند و آموزش.
آموزش حسابداری عملی با کامپیوتر در آموزشگاه کامپیوتر پایا. ... آموزش حسابداری عملی نرم افزار هلو ... 3- ارائه گواهینامه و پذیرایی رایگان در طول دوره و.
BlueStacks - بلواستیک بهترین، قدرتمندترین و پرطرفدارترین نرم افزار اجرای برنامه ها ... + Modded – Offline – نرم افزار اجرای بازی ها و برنامه های اندروید برروی کامپیوتر! .... رایگان. برچسب ها : آموزش تصویری و کامل نصب و اجرای BlueStacks اندروید ...
نداشتن سرویس یا وجود سیگنال کم در آیفون شما، آن را به یک کامپیوتر آفلاین با ... در این آموزش برایتان نحوه ی نصب نرم افزار بازی از راه دور (Remote Play) و اجرای ...
کانون فرهنگی آموزش - قلم چی. کانون فرهنگی آموزش ... نرم افزار رایگان انتخاب رشته کنکور 1394. نرم افزار رایگان .... کارداني علمي، کاربردي کامپيوتر تعداد بازدید: ...
شما اینجا هستید: کلارا; اطلاعات شهری; آموزش; کامپیوتر - نرم افزار; آموزش رایگان نرم ... آموختگان رشته حسابداری ، کلاس های رایگان نرم افزار حسابداری برگزار مینماید.
اگر می خواهید ریز و درشت رایانه و نرم افزارهای کامپیوتری را بیاموزید، این سایت رایگان در خدمت شماست ...

نرم افزار قرآن كريم همراه با پخش صوتي براي كامپيوتر - قالب وبلاگ ...

yas98.ir/.../نرم-افزار-قرآن-كريم-همراه-با-پخش-صوتي-...
نرم افزار قرآن کریم همراه با پخش صوتی برای کامپیوتر .... ابزار و قالب ها و ارائه آموزش ها به صورت رایگان و پشتیبانی کامل تمامی وبلاگ نویسان و سایر خدمات میباشد.
دانلود نرم افزار حسابداری و مالی رایگان برای فروشگاه ها و مشاغل کوچک مورد ... درباره پارمیس; فروش و نمایندگان; محصولات و خدمات; پشتیبانی و آموزش; اتاق خبر; ارتباط ..... سلام خسته نباشيد شناسه كامپيوتر من ٩٩٩٣١٣٤٢٣٦٥٦٨ لطفا كد فعال سازي رو اعلام ...
دانلود کتابهای آموزش نرم افزار کامپیوتر ، کتابهای آموزشی مایکروسافت آفیس شامل آموزش اکسس ... آموزش اکسس access, آموزش نرم افزار اکسس, نرم افزار, 986 KB, 20.
دانلود رایگان نرم افزارهای اموزشیReviewed by نیاز جهان on Feb 5Rating: ... دانلود نرم افزار آموزش آشنایی با کامپیوتر و نرم افزارهای متداول (حجم 159MB) دانلود مستقیم ...
مرورگر وب (Web Browser) به طور خلاصه به نرم افزاری گفته می‌شود که وظیفه اصلی آن دریافت، نمایش و مرور اطلاعات از شبکه جهانی اینترنت است. ... Google Chrome یک نرم افزار مرورگر وب رایگان بوده که توسط شرکت Google ساخته .... نرم افزار کامپيوتر ... نرم افزار تصویر برداری و ساخت فیلم آموزشی ActivePresenter Professional ...
Oct 29, 2015 - نرم افزار فوق العاده کاربردی و پرطرفدار Line برای ویندوز و برای اندرویدی ها ... افزار قدرتمند لاین در کامپیوتر + آموزش نصب · دانلود رایگان نرم افزار ...

دانلود رایگان نرم افزار اندروید آموزشی روانشناسی بالینی - آموزش مجازی

elearnpars.org/نرم-افزار-اندرویدی-دوره-آموزشی-روانش...
اندروید آموزشی روانشناسی بالینی نرم افزار اندرویدی دوره آموزشی روانشناسی بالینی یکی از مجموعه نرم افزارهای رایگان آموزشی ارائه شده توسط مرکز توسعه آموزش های ...
نرم افزار های اندروید, هک بازی های اندروید چهار شنبه 27 آوریل 2016 107,231 بار 296 ... همانطور که میدانید قبلا به معرفی دو ربات کلش اف کلنز که توسط کامپیوتر اجرا ... اف کلنز مخصوص گوشی های اندروید به همراه اموزش استفاده رایگان از ان همراه باشید.

بهترین نرم افزار های تماس تصویری موبایل و کامپیوتر - انزل وب

anzalweb.ir/.../نرم-افزار-تماس-تصویری-موبایل-دسک...
Oct 17, 2015 - در این پست تعدادی از بهترین نرم افزار های رایگان گفت و گوی تصویری را معرفی می کنیم.با ما همراه باشید. برترین برنامه های تماس تصویری برای کامپیوتر و گوشی های .... آموزش کامل اضافه کردن سطل آشغال ( Recycle Bin ) به اندروید ...
نرم افزارهای آموزشی،علمی،مذهبی،حسابداری - قرآن - نهج البلاغه - نرم افزار - ایبوک - نرم ... دانلود بهترین و قویترین فلش پلیر رایگان برای کامپیوتر Samavi Flash ...
صرف نظر از این که کامپیوتر شما چگونه تولید شده است و یا نرم افزارهای نصب شده بر روی آن چگونه نوشته شده اند ، همواره احتمال بروز خطاء وجود داشته و ممکن است در آن ...
Sep 20, 2015 - خانه / کامپیوتر / آموزش / نرم افزار شماره ساز مجازی talk 2 (روش جدید) ... نرم افزار ورژن Talk2 PH: Free Calls & SMS– تالک تو دریافت رایگان شماره ...

دانلود کتاب آموزش سخت افزار رايانه

www.takbook.com/...computer.../دانلود-کتاب-آموزش-...
این کتاب یکی از کامل ترین کتاب های آموزش نرم افزار سویش مکس به زبان فارسی است… ... از کسب و کار اینترنتی و به آسانی در منزل و با کامپیوتر خود درآمد عالی پیدا کنید. .... برچسب ها : آموزش كامپيوتر free فارسی takbook رایگان کتاب رایگان ...
هک تلگرام, آموزش هک اکانت تلگرام, دانلود هک تلگرام, دانلود نرم افزار هک تلگرام, آموزش دسترسی به تلگرام افراد, هک اکانت تلگرام, دانلود رایگان برنامه هک ... از مسنجر موبایل ، مسنجر دستگاه کامپیوتر و از طریق وب سایت وارد حساب کاربری تان شوید.
Apr 20, 2015 - دانلود نرم افزار شماره یاب برای اندروید و کامپیوتر رایگان ... یاب اندروید همه نوع مطلب در پارسی پست نرم افزار دوست یابی وبلاگ تفریحی ، اموزشی ...
کاملترین تعبیرخواب برای کامپیوتر ... • فشرده سازی ... مقالات کامپیوتر و فن آوری ... دانلود رایگان نرم افزار آموزش زبان رزتا استون Rosetta Stone TOTALe v4.5.5.

نرم افزار کامپیوتر بایگانی - آکادمی به وسعت ایران

iracademy.co/.../رایگان/آموزش/کامپیوتری/نرم-افزار-...
مقالات و آموزش های مربوط به نرم افزار کامپیوتر در این قسمت قرار می گیرد. آموزش Teamviewer 10 کنترل از راه دور (ویدیویی قسمت سوم). توسط Saeed در ۱۵ آذر,۱۳۹۴ با ...

آسان دانلود

asandl.com/
آسان دانلود,دانلود رایگان نرم افزار,دانلود,دانلود بازی,دانلود فیلم,دانلود کلیپ,دانلود اهنگ ... آموزش و معرفی بهترین نرم افزار ها برای روت کردن گوشی اندروید · آموزش کامل اضافه ... چگونه دو لپ تاپ یا کامپیوتر را به صورت وایرلس شبکه و به بهم وصل کنیم؟
دانلود رایگان نرم افزارهای ویندوز و نرم افزارهای موبایل و تصاویر وانیمیشن و بازی ... کتاب آموزش اسمبل کردن قطعات کامپیوتر راهنمایی جامع برای یادگیری برسی اجزاء ...
نرم‌افزار آزاد به کاربران آزادیِ کنترلِ کامپیوتر خودشان را اعطا می‌کند — با نرم‌افزار ... اگر مدارس به دانش‌آموزان نرم‌افزار آزاد را آموزش دهد، آنها بعد از فارغ‌التحصیل شدن نیز به ... این شرکت‌ها به همان دلیلی نمونه‌های رایگان را به مدارس هدیه می‌کنند که شرکت‌های ...
Feb 27, 2014 - دانلود رایگان نرم افزار قرآن کریم برای کامپیوتر : سایت تخصصی نرم افزار مذهبی و اسلامی موبایل و کامپیوتر اینبار یکی از بهترین نرم افزار های ...
این نرم افزار بصورت دائمی و نامحدود میباشد و می توانید بصورت دایمی از آن استفاده ... های نرم افزار بعد از آپدیت بازی کلش برای خریداران بصورت رایگان ارسال می گردد ... 13- آموزش کامل قدم به قدم نصب ربات تا مرحله اجرا شدن ربات به همراه تنظیمات کامل ...
آموزش ساخت نرم افزار حسابداری و انبارداری با زبان C# – بخش چهارم. آموزش ساخت نرم ... اطلاعات کلی; مدرس : علیپور; قسمت : تک قسمتی; نوع آموزش : تصویری + کد متلب; وضعیت محصول : غیر رایگان; زبان : فارسی; مدت زمان : 54 دقیقه ... رشته کامپیوتر.
Apr 11, 2014 - سلام. امروز قصد معرفی نرم افزاری رایگان اما حرفه ای در زمینه نمایش مشخصات و مدل سخت افزار های کامپیوتر را داریم. با استفاده از این برنامه رایگان در ...

دانلود رایگان ربات کلش اف کلنز مخصوص اندروید و کامپیوتر ...

iraniankings.org/.../دانلود-رایگان-ربات-کلش-اف-کلن...
دانلود نرم افزار » ... دانلود رایگان ربات کلش اف کلنز مخصوص اندروید و کامپیوتر (بلواستکس) | ایرانیین کینگز ... برای دانلود این نرم افزارها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ... آموزش تصویری کار با ربات کلش اف کلنز اندروید و ای او اس | کلش اف کلنز ...

آموزش: بازیابی اطلاعات حذف شده بدون نرم افزار و ترفند های کامپیوتر ...

toranji.ir/آموزش-بازیابی-اطلاعات-حذف-شده-بدون-نرم/
Aug 1, 2014 - بازیابی اطلاعات حذف شده کامپیوتر بدون نیاز به نرم افزار Recovery ... اما این کار رو بدون نرم افزار هم میشه انجام داد؛ در ادامه روشی را به شما آموزش می دهیم که .... از میان بهترین نرم افزارهای امنیتی که به صورت رایگان عرضه شده اند میتوان ...
... ها و ثبت نام آنلاین. لیست دوره های آموزشی و معرفی دوره ها همراه با سرفصل و زمان شروع ... نقشه راه. نقشه سلسله مراتب و مراحل دوره های آموزشی به تفکیک دوره های آموزشی ...

آموزش رایگان هک تلگرام| دانلود رایگان نرم افزار جاسوسی تلگرام - Best ...

channels-telegram.ir/.../دانلود-رایگان-نرم-افزار-هک-ت...
Feb 26, 2016 - هک رایگان تلگرام - دانلود رایگان نرم افزار هک و جاسوسی تلگرام » دروغ هک ... دسک تاپ(Telegram Desktop) یا نسخه مخصوص کامپیوتر خود نرم افزار ...
May 20, 2014 - دانلود رایگان نرم افزار آموزش تصویری تجوید قرآن کریم پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله می فرمایند : هـیـچ زن و مرد مؤمنى از آزاده و برده نیست، مگر ...
Rating: 4.4 - ‎273 votes
دانلود تلگرام برای کامپیوتر نسخه جدید telegram desktop مسنجر قدرتمند و بسیار امن ... آموزش فعال سازی : این نرم افزار بسیار ساده بوده بالعکس سایر مسنجرهایی که تحت ویندوز .... آموزش تمدید رایگان اعتبار واتس اپ Whatsapp Extended Account.
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 281
  • بازدید ماه : 281
  • بازدید سال : 9,710
  • بازدید کلی : 61,384
  • کدهای اختصاصی