loading...
آموزش کامپیوتر
حراج اپل واچ

ک ساعت مچی هوشمند در واقع شما را از در دست گرفتن دایمی موبایل در جمع و یا ایجاد خطرات در حین رانندگی حفظ می کند.ساعت مچی هوشمند Z60 یکی از مدل های ارزان قیمت با کارایی بالاست.این ساعت از طریق بلوتوث و نرم افزار مخصوص به گوشی شما وصل شده و اطلاعات

یک ساعت مچی هوشمند در واقع شما را از در دست گرفتن دایمی موبایل در جمع و یا ایجاد خطرات در حین رانندگی حفظ می کند.ساعت مچی هوشمند Z60 یکی از مدل های ارزان قیمت با کارایی بالاست.این ساعت از طریق بلوتوث و نرم افزار مخصوص به گوشی شما وصل شده و اطلاعات تماس و دفترچه تلفن بر روی آن سینک می شود تا به راحتی به تماس های خود جواب داده و یا تماس بگیرید.این ساعت دارای امکانات متعددی است که از آن جملی می توان به برنامه گام شمار، تحلیل خواب، تنظیم آلارم، آلارم اخطار برای قرار گرفتن در یک حالت برای مدت طولانی، دریافت پیام های SMS، فیس بوک و واتس اپ،تقویم، ماشین حساب ، دوربین ، پشتیبانی از زبان فارسی و ویبره و …اشاره کرد.

قابل استفاده برای آقایان و خانم‌ها

یکی از جالب ترین خصوصیات این ساعت مچی امکان نصب سیم کارت و پشتیبانی از مموری کارت تا 32 گیگ است تا خود ساعت به صورت مستقل همانند یک تلفن همراه بر روی مچ شما قرار بگیرد.بند این ساعت مچی از جنس فلزی با رنگ نقره ای و طلایی و مشکی است.

قابل استفاده برای آقایان و خانم‌ها

  • پشتیبانی از تمامی شبکه های مخابراتی کشور  ( همراه اول  – ایرانسل – تالیا – رایتل )
  • ابعاد قاب 35 × 45 میلی‌متر
  • قطر قاب 12 میلی‌متر
  • وزن 63 گرم
  • فرم صفحه : مستطیل
  • جنس شیشه : گوریلا گلس +SR
  • جنس بدنه : فلز
  • توضیحات جنس بدنه : Stainless Steel 316L
  • جنس بند : استیل
  • رنگ بند : مطابق با رنگ ساعت
  • نوع قفل بند : سگکی ساده

مشخصات صفحه نمایش

  • صفحه نمایش لمسی
  • صفحه نمایش رنگی
  • نوع صفحه نمایش اصلی Super AMOLED
  • اندازه صفحه نمایش 1.3 اینچ
  • رزولوشن صفحه نمایش 240 × 240
  • تراکم پیکسلی صفحه نمایش 278 پیکسل بر اینچ

مشخصات فنی :

  • قابلیت نصب سیم کارت
  • GPS
  • سیستم عامل تایزن

توضیحات سازگاری : سازگار با گوشی‌ها و تبلت‌هایی که از سیستم‌عامل اندروید 4.4 و بالاتر از آن بهره می‌برند و 1.5 گیگابایت رم دارند – سازگار با آیفون 5 یا جدیدتر با سیستم‌عامل 9 iOS یا بالاتر (نیازمند اپلیکیشن Gear S)
پردازنده 1GHz, Dual Core: Exynos7270
سایر مشخصات سخت افزاری – Wi-Fi 802,11 b/g/n – بلوتوث نسخه 4.2 – 768 مگابایت حافظه‌ی RAM

  • حافظه داخلی 4096 مگابایت
  •  قابلیت نصب کارت حافظه تا 32 گیگ
  • دوربین یک مگا پیکسل
  • کنترل موسیقی (Music Player)
  • اتصالات NFC، Bluetooth، Wi-Fi
  • حسگرها شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنجش نور محیط، گام شمار، شمارش ضربان قلب
  • قابلیت مکالمه
  • نوع باتری لیتیوم یونی
  • ظرفیت باتری 430 میلی‌آمپرساعت

قابلیت های ویژه – مجهز به سیستم مسیریابی GLONASS – قابلیت روشن ماندن صفحه (Always on) – شارژدهی تقریبی باتری بین 2 تا چهار روز – دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گرد و خاک و آب –  دارای گواهی دوام نظامی «MIL-STD-810G»: —  مقاومت در شرایط دمایی بسیار زیاد یا کم — مقاومت در برابر لرزش و ضربه
اقلام همراه – دارای شارژر وایرلس و یک عدد خشگیر اورجینال صفحه LED

دارای میکروفن داخلی و امکان ضبط صدا بر روی ساعت که البته باید مموری کارت وجود داشته باشد تا بتوانید فایل را ذخیره نمایید.

این ساعت دارای پلیر موزیک و صداست که هم از طریق بلوتوث می تواند موزیک های روی گوش ی را اجرا نماید و هم در صورت نصب مموری می توانید بر روی خود ساعت آهنگ ذخیره کرده و پخش نمایید.

ساعت دارای دوربین بوده که البته کیفیت آن در حدود یک مگا پیکسل است ولی در هر صورت امکانی عالی بر روی ساعت است.یکی از خصوصیات این ساعت ریموت کمرا می باشد یعنی می توانید از طریق ساعت دوربین گوشی را کنترل نموده و عکس بگیرید که البته باید دوربین بر روی گوشی در حالت باز باشد و شما در حالت اتصال با گوشی قرار داشته باشید.

این ساعت هم با اندروید و هم با اپل سازگار است والبته بر روی اندروید امکانات بیشتری فعال است.

یکی از خصوصیات مهم ساعت مچی هوشمند داشتن امکانات سلامتی است تا از طریق آن بتوانید میزان فعالیت های روزانه و کیفیت خواب خود را بررسی نموده و برنامه های بهداشتی خود را تنظیم نمایید که البته ساعت مچی هوشمند Z60 از این ویژگی بهره مند است.

دارای گام شمار، تعداد گام ها، مسافت پیموده شده و کالری مصرفی را به شما نشان می دهد.

دارای تحلیل خواب تا بتوانید از کفیت و میزان خواب شبانه خود اطلاع کامل داشته باشید.

دارای هشدار برای حالت ثابت که خودتان میزان زمان آن را تعیین می نمایید، مثلا اگر شما برای یک ساعت در حالت نشسته قرار داشته باشد زنگ هشدار فعال شده تا برای حفظ سلامتی خود جابجا شده و از این حالت خارج شوید.

آنتی لاست نیز یکی دیگر از امکانات ساعت مچی است که اگر به هر دلیلی ارتباط بلوتوثی بین گوشی و ساعت قطع گردد، زنگ هشدار فعال گردیده و شما را مطلع می سازد.

زنگ هشدار برای بیدار شدن و یا یادآوری موضوعات بسیار مهم است که این امکان نیر بر روی اسمارت واچ Z60 وجود دارد.

بدنه فلزی از جنس استیل ضد زنگ

دارای تقویم

ماشین حساب

پشتیبانی از سیم کارت، اگر تمایل دارید از ساعت به صورت مستقل از گوشی استفاده نمایید می توانید بر روی آن سیم کارت نصب نمایید.

بر روی ساعت یک در گاره یو اس بی وجود دارد که از طریق آن می توانید ساعت را شارژ نموده و یا اطلاعات را جابجا نمایید.

دارای زبان های مختلف و از جمله زبان فارسی

دارای ویبره ، برای این حالت باید پروفایل ساعت را بر روی حالت MEETING قرار دهید.

دارای چندین حالت مختلف برای نشان دادن ساعت که با کلیک بر روی وسط صفحه نمایش این کار را انجام می دهید.

دریافت نوتیفیکیشن اس ام اس، فیس بوک و واتس اپ که البته باید حتما BT NOTIFIER را بر روی گوشی خود نصب نمایید.

دارای بند فلزی از جنس استیل ضد زنگ

امکان تنظیم طول بند

جهت خرید و انتخاب رنگ اینجا کلیک کنید 

ساناز بازدید : 1031 جمعه 28 خرداد 1395 نظرات (0)
 
 

 
About 321,000 results(0.50 seconds) 
آموزشگاه کامپیوتر دانش پویان - با مجــــــوز رســـــمی از سازمان آمـــوزش فنـــــی و حرفه ای کشـــــور - آموزشگاه کامپیوتر دانش پویان.

آموزش فتوشاپ

آموزشگاه کامپیوتر دانش پویان - آموزش فتوشاپ - با مجــــــوز ...

درباره ما

آموزشگاه کامپیوتر دانش پویان - درباره ما - با مجــــــوز رســـــمی از ...

عناوین دوره های آموزشی

آموزشگاه کامپیوتر دانش پویان - عناوین دوره های آموزشی - با ...

سرفصل کلی دوره طراحی وب ...

آموزشگاه کامپیوتر دانش پویان - سرفصل کلی دوره طراحی وب ...

آی سی دی ال ( ICDL ) چیست؟ گواهینامه ای است بین المللی که دریافت آن به معنی رسیدن به درجه ای از مهارت در کار با رایانه است که فرد توانایی های اصلی و مهارت های ...
آموزشگاه کامپیوتر دانش پویان با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کل کشور در دوره های سه ماه پاییز و زمستان کارآموز می پذیرد. در رشته های زیر: کودکان الکترونیکی ...

آموزشگاه کامپیوتر دانش پویان - مهندس باباپور روی وب دیوار

www.webdivar.com/.../_آموزشگاه_کامپیوتر_دانش_پو... - Translate this page
آموزشگاه کامپیوتر دانش پویان با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کل کشور در دوره های سه ماه پاییز و زمستان کارآموز می پذیرد. در رشته های زیر: کودکان الکترونیکی ...
آموزشگاه کامپیوتر و فناوری اطلاعات اندیشه آراد اسلامشهر. % 30 (اسلامشهر) ... تعداد آموزشگاه ها: 246. تعداد دوره ها: 515 ... موسسه بین المللی پویان دانش فرا پارس. Pouyan ...

آموزشگاه کامپیوتر دانش پویان - مطالب جدید - bazar-man.ir

newpost.bazar-man.ir/آموزشگاه-کامپیوتر-دانش-پویان...
Jun 7, 2016 - آموزشگاه کامپیوتر دانش پویان در سال 1391 در شهر شیرگاه تاسیس شده است. با بهره گیری از ...

آموزشگاه کامپیوتر دانش پویان | تجارت آرام

tejarataram.ir/آموزشگاه-کامپیوتر-دانش-پویان/
آموزشگاه کامپیوتر دانش پویان با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کل کشور در دوره های سه ماه پاییز و زمستان کارآموز می پذیرد. در رشته های زیر: کودکان الکترونیکی ...
شرکت آموزشی دانش پویان با بهره مندی از همکاری اساتید خبره کشور دارای تجارب علمی و اجرایی مرتبط با حیطه های تدریس در زمینه های مختلف ، همراه با ایده ها و افکار نو به ...
Mar 10, 2016 - آموزشگاه هدف پویان ، سازمان فنی و حرفه ای کشور ، آموزشگاه هدف پویان ... از ملزومات زندگی در عصر تکنولوژی و فناوری ، دانش کاربری کامپیوتر است .

آموزشگاه کامپیوتر دانش پویان - bazar

bazar.ccfun.ir/آموزشگاه-کامپیوتر-دانش-پویان.html
4 days ago - آموزشگاه کامپیوتر دانش پویان در سال 1391 در شهر شیرگاه تاسیس شده است. با بهره گیری از ...
خرید بسته آموزش جامع مبانی کامپیوتر پویان ... کامپیوتر در منزل بدون نیاز به پرداخت هزینه های سنگین کلاس های آموزشگاه بدون نیاز به صرف زمان ..... دانش پویان جوان

آموزشگاه هدف پویان - جست و جو

hadafpooyan.com/search.php?cat=4...کامپیوتر
آموزشگاه هدف پویان ، سازمان فنی و حرفه ای کشور ، آموزشگاه هدف پویان با مجوز از سازمان ... از ملزومات زندگی در عصر تکنولوژی و فناوری ، دانش کاربری کامپیوتر است .

آموزشگاه کامپیوتر دانش پویان - شیرگاه - نیاز روز

www.niazerooz.com › ... › آموزش کامپیوترشیرگاه - Translate this page
آموزشگاه کامپیوتر دانش پویان با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کل کشور در دوره های سه ... ارسال پیام برای مهندس باباپور در مورد : آموزشگاه کامپیوتر دانش پویان.
Jan 16, 2015 - موسسین آکادمی تخصصی هُمـا وابسته به موسسه علمی پژوهشی دانش سرای هما ... با پیشرفت سطح علمی و ارتقاء مقطع تحصیلی دانش پویان در جامعه و ...

آموزشگاه زبان نوین پویان - لینک گردی

nimrang.ir/news/آموزشگاه-زبان-نوین-پویان
راه اندازی کانال آموزشگاه گویش نوین در نرم افزار ... ... موسسه آموزش عالی آزاد مهر پویان; . ... آموزشگاه کامپیوتر دانش پویان در سال 1391 در شهر شیرگاه تاسیس شده است.

زبانکده-ره-پویان-دانش - رسانه خوزستان آگهی

www.khz-agahi.net/db/get/.../زبانکده-ره-پویان-دانش
آموزشگاه تعمیرات موبایل رسا · چمران - آموزش معماری و ... زبانکده ره پویان دانش. آموزش زبان (انگلیسی _ فرانسه ... مهندس کامپیوتر و کارمند امور اداری · مهندس الکترونیک

دانش پویان - دیوآنلاین

www.divi.ir/دانش-پویان/
دانش پویانFür Mobiltelefone optimiert · شرکت آموزشی دانش پویان متعهد است تا خدمات ... آموزشگاه کامپیوتر دانش پویان در سال 1395 در شهر شیرگاه تاسیس شده است.

اموزش جامع مبانی کامپیوتر پویان

www.scriptux.ir/.../اموزش_جامع_مبانی_کامپیوتر_پوی...
خرید بسته آموزش جامع مبانی کامپیوتر پویان; جستجو. خرید بسته آموزش جامع مبانی .... آموزشگاه کامپیوتر دانش پویان; جستجو. آموزشگاه کامپیوتر دانش پویان.
Mar 17, 2015 - لیست تهران · دانلود لیست همراه با شماره تلفن آموزشگاه های کامپیوتر تهران با شماره تلفن .... ۸۰, پویان پردازش تهران, بهشتی بعدازپمپ بنزین پاکستان پ ۲۵۹ط ۳واحد۱۲ ... ۱۰۶, دانش پژوهان جوان, مطهری(تخت طاووس)-خ سنایی-پ.۱۷۶-ط.دوم.
Sep 22, 2013 - كامپيوتر · (3671) ... موسسه ی بین المللی پویان دانش فرا پارس ... تبریز به منظور ارتقاء توانمندیهای عمومی و تخصصی در حیطه های دانش مسائل روز م.

آموزشگاه هدف پویان با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای

i2016.ir/آموزشگاه-هدف-پویان-با-مجوز-رسمی-از-سازمان-... - Translate this page
Mar 14, 2016 - آموزشگاه هدف پویان با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای. ... آموزشگاه کامپیوتر دانش پویان. با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور.

دانش پویان

i2016.ir/دانش-پویان/
آموزشگاه کامپیوتر دانش پویان در سال 1395 در شهر شیرگاه تاسیس شده است با بهره گیری از. بیشتر. ... شرکت دانش پویان صنعت باتکیه بر تخصص مدیران و کادر ...

موسسه آموزشی نوآوران دانش

bartarinha.com/ad/42206/موسسه_آموزشی_نوآوران_دانش
موسسه آموزشی نوآوران دانش ... پیشنهاد می کنیم آگهی های ویژه گروه آموزشگاه را در انتهای همین صفحه مشاهده نمایید. ... آموزشگاه آرایش مردانه عصر مو - تدریس خصوصی آرایشی.
آموزش » کامپیوتر بهترین تدریس ICDL و زبان در موسسه ی بین المللی پویان دانش فرا پارس (Pouyan DFP) مکالمه در 90 جلسه با متدی نوین با لهجه آمریکایی و منطبق ...

آموزشگاه کامپیوتر(IT , ICT) مخصوص کودکان - istgah.com - اموزش ...

www.istgah.com/firekeys/key_47/...3/1283970.html - Translate this page
کلاس آموزش کامپیوتر برای بچه ها فرزندان خود را از کودکی با دانش نوین کامپیوتر آشنا کنید ! آموزش پایه ای ترین ... آموزش کاربردی دوره بین المللی +A توسط مدرس دانشگاه ، آموزشگاه و مراکز آموزش عالی .... دانش پویان جوان، تهران، تلفن: 88554682.
موسسه آموزش عالی دانش پژوهان دارای مجرب ترین کادر آموزشی و برترین اساتید در اصفهان.
هر روز هزاران مورد آگهی آموزش، آموزش حرفه و فن، آموزش کامپیوتر آموزشگاه نرم‌افزار در نیازمندی های آفتاب ثبت می شود برای مشاهده به ... مجتمع هدف پویان کد 2176 , آموزشICDL تعمیرات تخصصی , موبایل، تبلت ،حسابداری، تایپ .... دانش پرداز ۸۸۸۰۱۷۲۷.
موسسه آموزش عالی آزاد مهر پویان ... خدمات موسسه مهر پویان .... به اطلاع دانش پذیران دوره دوم می رساند کلاس حقوق تجارت جمعه 1395/3/28 تشکیل نخواهد شد.... 27 خرداد 1395 ...
استقبال چشم گير دوستداران دانش و شناخت از نظام هاي متعدد آموزشي؛ از سيستم تمام وقت روزانه و شبانه گرفته تا ... محور، نياز به پرورش نيروي متخصص و پرهيز از توليد دانش آموختگاني با دانش متنوع ولي سطحي و كم عمق، به خوبي. ... علوم كامپيوتر.
ﺑﻮﻣﻬﻦ - اﺑﺘﺪاي ﺧﻴﺎﺑﺎن ﻃﻼﺋﻲ - ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن آﻣﻮزش ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ آرﻣﺎن - ﻃﺒﻘﻪ دوم .... وراﻣﻴﻦ ﺧﻴﺎ ﺑﺎن ﺷﻬﺪا ﻛﻮﭼﻪ داﻧﺶ ﭘﻼك 32 ...... ﺷﻬﺮﻳﺎر- ﻣﺎرﻟﻴﻚ- خ دﻛﺘﺮ ﺣﺴﺎﺑﻲ- خ داﻧﺶ ﻏﺮﺑﻲ - روﺑﺮوي خ ﭘﻮﻳﺎن - ﭘﻼك 997 - ﻃﺒﻘﻪ دوم.
ﻓﺎران. 3625246543. ﺳﻪ راه ﻫﻼل اﺣﻤﺮ- ﻛﻮﭼﻪ ارﺷﺎد- پ4. اردﺳﺘﺎن. ﭘﻮﻳﺎن راﻳﺎﻧﻪ. 3625245709 ... آدرس. ﺟﺪول ﺷﻤﺎره 9 – ﻣﻌﺮﻓﻲ آﻣﻮزﺷﮕﺎه ﻫﺎي ﻓﻨﻲ و ﺣﺮﻓﻪ اي آزاد اﺳﺘﺎن اﺻﻔﻬﺎن. اﺻﻔﻬﺎن. داﻧﺶ ﻓﺮدا.
ﻣﺎزﻧﺪران-ﺑﺎﺑﻞ_ﺧﻴﺎﺑﺎن ﻣﺪرس_ﭼﻬﺎرراه ﻓﺮﻫﻨﮓ-ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن ﻧﺎرﻧﺞ ﻃﺒﻘﻪ ﭼﻬﺎرم آﻣﻮزﺷﮕﺎه ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ ﺷﺮﻳﻒ ...... داﻧﺶ ﭘﻮﻳﺎن. 1244226262. ﺳﻮادﻛﻮه ﺷﻴﺮﮔﺎه ﺣﺎﺟﻲ آﺑﺎد ﭘﺎﺳﺎژ ﻗﺎﺋﻢ. ﺳﻮادﻛﻮه. ﻋﻘﻴﻖ. 1244223840.
آدرس وشماره تماس آموزشگاه های آزاد شهرستان بیرجند. توضیحات: منتشر ... رديف, نام شهر, نام آموزشگاه, سال تأسیس, جنسيت, رشته, نام مؤسس, آدرس و شماره تلفن. 1, بيرجند, مرواريد .... 37, بیرجند, دانش پژوهان, 89. دو. منظوره ... 53, بیرجند, پویان, 91. دو منظوره.
ﭘﻮﯾﺎن. ﻣﺰاﯾﺎي اﺳﺘﻔﺎده از ﺑﺴﺘﻪ ﻧﺮم اﻓﺰاري ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻣﺪارس ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ ﭘﻮﯾﺎن. : •. ﮐﺎﻫﺶ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎي آﻣﻮزﺷﮕﺎه از ﻃﺮﯾﻖ .... ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﻣﯿﺎﻧﮕﯿﻦ ﻣﻌﺪل داﻧﺶ آﻣﻮزان ﮐﻼس ﻫﺎي آﻣﻮزﺷﮕﺎه در ﯾﮏ ﻣﺎه ..... ﺗﺼﺤﯿﺢ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮي ﭘﺎﺳﺨﻨﺎﻣﻪ ﻫﺎ.
Jun 7, 2016 - او در این VCD ها هیچ زمینه قبلی از سطح مهارت خاص یا دانش کامپیوتر را برای ... آموزش جامع مبانی کامپیوتر پویان مجموعه کاملا فارسی و تصویری و با محیط . ..... آموزشگاه کامپیوتر اندیشه- مرکز آموزش های تخصصی با اساتید مجرب و ...
آﻣﻮزﺷﮕﺎه آﻧﺎم. 3447724. ﺷﻬﺮ ﺟﺪﻳﺪ ﺳﻬﻨﺪ ﻣﺤﻠﻪ2 ﮔﻠﺒﻬﺎر2ﭘﻼك2. اﺳﻜﻮ. آﻣﻮزﺷﮕﺎه وﻟﻴﻌﺼﺮ اﺳﻜﻮ. 3227605 .... آﻣﻮزﺷﮕﺎه ﻣﻨﺸﻮر داﻧﺶ. 09141063757 .... آﻣﻮزﺷﮕﺎه ﭘﻮﻳﺎن ﻋﻠﻢ ..... آﻣﻮزﺷﮕﺎه آﻳﻼر ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ.
نام مرکز : دانش پویان صنعت شرکت, نام مسئول مرکز : نام پاساژ : ---- -, نام .... بهترین آموزشگاه کامپیوتر سعادت آباد و نظرات شما در مورد آموزشگاه های کامپیوتر این محله ...
سامانه مدرسه هوشمند پویان شامل بیش از 30 عنوان نرم افزار مختلف مالی ، اداری ، آموزشی ... مزایای وجود کارگاه کامپیوتر در آموزشگاه چیست؟ ... آشنایی دانش آموزان با رایانه و نرم افزارهای آن. امکان آموزش نرم افزارهای کاربردی ومجازی توسط دبیر به دانش آموزان
کامپیوتر (آموزشگاه نرم افزار)-education-آموزش آموزش تعمیرات تدریس خصوصی ... خرید بسته آموزش جامع مبانی کامپیوتر پویان ... آموزشگاه کامپیوتر نویدگران دانش ...

منقضی شده 05/07/1392 | موسسه بین المللی پویان دانش فرا پارس-68536 ...

www.shahr24.com/.../موسسه_بین_المللی_پویان_دان...
منقضی شده موسسه بین المللی پویان دانش فرا پارس .... آموزشگاه آنلاین زبان اسپانیایی و انگلیسی کوه نور ... نیازمندیها کامپیوتر ...

نوار زمان استخدام | استخدام

www.estekhtam.com/نوار-زمان-استخدام/
... ۲۲ خرداد استخدام کارمند آشنابه کامپیوتر و زبان در شرکتی معتبردرتهران ... ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال ۹۵ + استخدام در آموزشگاه نظامی; ۱۹ خرداد استخدام ارتش جمهوری ... ۱۸ خرداد استخدام منشی پاسخگوی تلفن در شرکت سیمرغ دانش در تهران; ۱۸ خرداد ...

شرکت پویان سیستم

vista.ir/com/181353/شرکت-پویان-سیستم
شرکت پویان سیستم ( تولید نرم افزار حسابداری ) · شرکت رایانه برتر ( سخت .... ماشین های اداری خوارزمی( كامپیوتر : سخت افزار - قطعات و تجهیزات ) · دانش پویان ... زبان فرانسه - ielts - آموزش زبان ترکی - آموزش زبان ایتالیایی - آموزشگاه زبان در تهران.

مجتمع فنی فروغ دانش

www.rahnama.com/cat/index/.../مجتمع-فنی-فروغ-دان...
Nov 25, 2014 - نیازمندیهای تهران آموزش آموزش حرفه و فن آموزش كامپيوتر (آموزشگاه نرم‌افزار) ... مجتمع فنی فروغ دانش , برگزار کننده دوره های تخصصی , کامپیوتر - معماری و برق ... مجتمع هدف پویان کد 2176 , آموزشICDL تعمیرات تخصصی , موبایل، ...
Jul 6, 2008 - ... و انگلستان، موسسه راهیان آبی دانش - استرالیا و نیوزلند، ساعی دانش آریا ... و آلمان، موسسه بهروز آرا - کانادا، دانش پویان آریا - مجارستان، کوثر فردای ...

سامانه مدرسه هوشمند پویان

www.kfarzan.ir/?app=articles&id=1
صفحه اصلی; آموزشگاه ... باطرح اين سوال , زمانيکه دانش آموز به کلمات عربی نگاه ميکند ,دقت وتوجه .... جزوه درس کامپیوتر سال اول(691) · گزارس تصویری بازدید دانش اموزان سال اول از موسسه ... قدرت گرفته از سامانه مدرسه هوشمند پویان محصول طراحان وب شمال.
اخبار پارسیان رایانه; مقالات و مطالب آموزشی; برچسب ها; معرفی اساتید; دانش آموختگان ... لپ تاپ,آموزش تعمیرات لپ تاپ,تعمیرات کامپیوتر,آموزش سخت افزارکامپیوتر ... اقای پویان حسینی; آقای کاوه پارسی; آقای محمدعلی دادجو; آقای محمدرضا گلستان.
خرید بسته آموزش جامع مبانی کامپیوتر پویان, ... آموزشگاه برنامه نویسی رادنت ... -یک جلسه آموش اکسل(excel) در موسسه راه آموزان دانش یکتا تنها با پرداخت ۶۰۰۰.

موسسه مبشران دانش پویان نزدیک استان تهران | نتیجه جستجو در ...

www.avval.ir/search/استان.../موسسه-مبشران-دانش-پو...
نتایج جستجوی موسسه مبشران دانش پویان نزدیک استان تهران در فهرست مشاغل، دایرکتوری مشاغل و بانک اطلاعات شهر کتاب اول، Tehran yellow pages . ... پویان آریا. موسسه | موسسه آموزشی، پژوهشی. ایران - تهران - منطقه 06 - م. جهاد .... آموزشگاه کامپیوتر ...

نمایشگاه الکترونیک ، کامپیوتر ، تجارت الکترونیکی (IRAN ...

www.scipost.ir/.../نمایشگاه+الکترونیک+%25D8%25...
اسامی شرکت کنندگان در نمایشگاه الکترونیک ، کامپیوتر ، تجارت الکترونیکی .... مشاورین پویان پردازشگر ... شرکت نوآوران هزاره ی دانش ... آموزشگاه کامپیوتر پایا.

[XLS]پارک علم و فناوری یزد

ystp.ac.ir/.../c861f7c9-9253-4d03-bf6d-4f253817508...
... پارک علم و فناوری یزد, رزا شمسی زاده, فناوري اطلاعات, پویان سیستم یزد, 20 ..... 211, سيد سعيد آزادفر, کامپیوتر, دانش بنيان پرتو الكترونيك پيشگام كوير, 208.
سامانه مدرسه هوشمند پویان شامل بیش از 30 عنوان نرم افزار مختلف مالی ، اداری ... 95.1.9. 10:08-10:15. هفتم. عربی. 95.1.11. 9:30-9:35. هفتم. کامپیوتر. 95.1.11 ... کارسوق های علمی پایه های هفتم و هشتم و نهم در سطح آموزشگاه برگزار شد که دانش آموزان علاوه ...

آموزشگاه کامپیوتر پایا - خرید vpn,خرید کریو, خرید وی پی ان

sociology-conf.ir/post/آموزشگاه-کامپیوتر-پایا/
آموزشگاه کامپیوتر آموزش کامپیوتر وب سایت آموزشگاه کامپیوتر آموزشگاه فنی و حرفه ای. ... جشن دانش آموزان ورودی جدید پایه اول از ساعت صبح در محل نماز خانه آموزشگاه.
... 70- آموزشگاه رایانه فرا دانش سبز بهشهر 71- آموزشگاه زبان ره پویان 72- آموزشگاه ... 86- آموزشگاه همرهان 87- آموزشگاه کامپیوتر 88- آموزشگاه کامپیوتر رایان گستر ...
Aug 21, 2015 - آموزش کامپیوتر خصوصی فقط 70000 تومان - آموزش کامل کامپیوتر . ... آموزشگاه کامپیوتر دانش پویان - مهندس باباپور | وب دیوار - ۳ روز پیش
آموزشگاه اسرارآمیز برای گسترش علم و دانش تمامی سطوح مخاطبین ایجاد گشته تا ... هوش مصنویی استفاده گشته است و کامپیوتر میتواند پاسخ حرکات کاربر را بدهد، در ...
موسسه ببین المللی پویان دانش فرا پارس (pouyan DFP) ویژه دسته بندی. موسسه بین المللی ... 94/03/10 يكشنبه 16:29 آموزشگاه کامپیوتر رایاتک با مدیریت مهندس ...
ﺗﺠﺰﯾﻪ و ﺗﺤﻠﯿﻞ آﻣﻮزﺷﮕﺎه ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ. ﺷﯿﻤﺎ ﻣﺤﻤﺪﻧﯿﺎ. ﻣﻬﻨﺪس رﻣﻀﺎﻧﭙﻮر. 90. 28 ... ﻧﺮم اﻓﺰار ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻣﺪارس ﺟﻬﺖ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم داﻧﺶ آﻣﻮزان ﭘﺎﯾﻪ. ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ اﺑﺘﺪاﯾﯽ. ﺑﺎﺑﮏ ﻏﻔﺎرزاده. – .... ﭘﻮﯾﺎن ﺧﯿﺮوي ﻓﺮ. ﻣﻬﻨﺪس ﮐﺮﯾﻤﯽ. 90. 88.

آموزشگاه تعمیر فکس ، چاپگر ، کپی رنگی و لیزری -با مدرک فنی حرفه ای

iran-tejarat.com/Ads1501/Sch387927/اپسون.html - Translate this page
آموزشگاه پرینتر (چاپگر) ، فکس و کپی ++ آموزش عملی iran-tejarat.com اپسون. ... آموزش > کامپیوتر .... دانش پویان جوان همراه با هدهای پرینتر های اپسون انواع هدهای DX5 سازگار با انواع جوهرهای دای (DYE) ، پیگمنت (PIGMENT) ، UV ، سابلیمشن (SUBLI.
Nov 10, 2015 - پویان پژوهان راه دانش در پرتال اول-فعالیت دانشکده و دانشگاه - آموزش کامپیوتر-پویان پژوهان راه دانش با مدیریت سرکار خانم علیرضا صفاهانی.

آموزشگاه کامپیوتر – هم آگاه – نیازمندی ها - hamagah

hamagah.ir/.../learn.../آموزشگاه-ها/آموزشگاه-کامپیوتر/
آموزشگاه کامپیوتر و حسابداری – سرای محله تهرانپارس. آگهی معمولی hamagah ... دانش وبینش کامپیوتر · hamagah ... پویان پردازش تهران · hamagah ...
سامانه آموزشگاه هوشمند پویان شامل بیش از 30 عنوان نرم افزار مختلف مالی ، اداری ، آموزشی ... برگزاری دوره های آموزش مهارت های رایانه برای دانش آموزان، مادران محترم و کارکنان ...
موسسه ی دانش پژوهان پرواز گروه صنعتی اکشن ... آموزشگاه کامپیوتر امام حسین (ع) انجمن دامپزشکی و ... با شما تجربه کنیم مهر هاست - شرکت توسعه فناوری وب مهر پویان ...
3 days ago - سامانه مدرسه هوشمند پویان شامل بیش از 30 عنوان نرم افزار مختلف مالی ، اداری ، آموزشی ... دانش آموزان ممتاز آموزشگاه در نوبت اول سال تحصیلی 94/95 ...

آموزشگاه زبان رشد

takestanniel.blogfa.com/
آموزشگاه زبان رشد - فعالیت های آموزشگاه زبان رشد _ عصردانش - آموزشگاه زبان رشد. ... Have يعني داشتن مانند I have a computer (من يك كامپيوتر دارم .) ..... دانش آموزاني كه اول راهنمايي را تمام كرده اما در امتحان انگليسي نمره ضعيف گرفته اند وارد ترم ...
توضیحات کامل بسته نرم افزاری مدیریت مدارس هوشمند پویان از شرکت طراحان وب شمال در سایت پارس سنتر. ... از وضعیت درسی و انضباطی دانش آموز، کلاس، دبیر و آموزشگاه و ...می باشد ... سیستم تصحیح خودکار (تصحیح کامپیوتری پاسخنامه ها)

آموزشگاه شکوه پویان شهرضا - بلاگز فا

sagacity.ir/search/آموزشگاه+شکوه+پویان+شهرضا
Sep 26, 2015 - نتایج جستجو برای: آموزشگاه شکوه پویان شهرضا. آموزشگاه شکوه پویان ... دراین نصف جهان شهریست مشهور ز فضل و دانش و دُرهای شهوار اگر روزی به رأی ...
40+ items - سامانه مدرسه هوشمند پویان شامل بیش از 30 عنوان نرم افزار مختلف ...
عنوان
توضیح
تعداد مشاهده
تربیت بدنی اموزشگاه شاهد
ثبت فعالیتهای ورزشی آموزشگاه
351
دبیر زبان انگلیسی
ارتباط دانش آموزان با دبیر زبان ...
271

دانش آموزان ممتاز

sadeghi.shahedmeybod.ir/?app=topstds
سامانه مدرسه هوشمند پویان شامل بیش از 30 عنوان نرم افزار مختلف مالی ، اداری ، آموزشی ، کمک آموزشی. ... دانش آموزان ممتاز آموزشگاه در اسفند ماه سال تحصیلی 94/95 ...

شرکت دانش پویان جوان - المنت هاي حرارتي سيليكون كاربايدي

www.beronza.com/shop/...دانش-پویان.../ابزار-و-یراق
Jan 13, 2014 - شرکت دانش پویان جوان المنت حرارتي كاربيد سيليك المنت حرارتي ، المنت هاي حرارتي سيليكون كاربايدي ابزار و یراق.
آشنایی با دانشگاه، مرکز تحقیقات، کتابخانه و بخش های مختلف دانشگاه.
70- آموزشگاه رایانه فرا دانش سبز بهشهر 71- آموزشگاه زبان ره پویان 72- آموزشگاه زبان کیش مهر ... 78- آموزشگاه علوم کامپیوتر فرآیند 79- آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد ...
70- آموزشگاه رایانه فرا دانش سبز بهشهر, 71- آموزشگاه زبان ره پویان, 72- آموزشگاه زبان کیش ... 88- آموزشگاه کامپیوتر رایان گستر, 89- آموزشگاه کامپیوتر سفیر علم ...
خرید بسته آموزش جامع مبانی کامپیوتر پویان · ارسال به تلگرام09307700749 ... آموزشگاه نگین دانش پایا در دوره هاي گرافيک کامپيوتري ( شامل فتوشاپ ، کرل ، فري ...
آموزشگاه پويان. خانم سيادتي ... 02119224724. 00374410044. موسسه سنجش. دانش آرامش. هادي خيرآبادي. مشهد. 22. ميدان بانک ملي. خ، ... دفتر كامپيوتري. مركزي لردگان.
Jun 6, 2011 - آرش آبادپور، دكتري مهندسي برق و كامپيوتر، دانشگاه منيتوبا، كانادا، ..... پویان صحبایی، دکترا از دانشگاه ان‌سی‌اس‌یو، ورودی ۸۲ فیزیک دانشگاه صنعتی شریف ۲۱۶. .... داریوش دانش، مکانیک دانشگاه لامار، ورودی ۴۸ مهندسی‌ شیمی‌ دانشگاه ...

آموزشگاه کامپیوتر اریکه - - تبلیغات رایگان

www.dasar.ir/.../آموزشگاه%20کامپیوتر%20اریکه%2...
موسسه پویان آموزش نرم افزار های مختلف و نیز مباحت تخصصی ویژه دانشجویان گرامی ... تحقیق آمار بررسی وضعیت دانش آموزان كلاس سوم ریاضی در درس مبانی كامپیوتر ...
سردشت - خ وحدت کمربندی - ساختمان معین - طبقه دوم - آموزشگاه آوای دانش وب سایت : mahansardasht.ir توضیحات ... مهندسي کامپيوتر · ادبيات انگليسي · علوم دريايي و ...
71- آقای پروفسور وحید احمدی ، استاد دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، دانشگاه تربیت مدرس، ایران 72- آقای دکتر ... 99- آقای دکتر پویان ادیبی 100- آقای .... 187- آقای دکتر امیررضا اصنافی ، مدیر گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید بهشتی
... تک رایان (سمنان / آموزشگاه ها). برگزار کننده دوره های تخصصی-شبکه-کامپیوتر و ... آموزشگاه زبان انگلیسی شکوه دانش (سمنان / آموزشگاه ها). تدریس زبان انگلیسی ...
270+ items - ردیف, نام فروشگاه, صنف, مدیریت, درصد امتیاز, تلفن, قرعه کشی ...
ردیف
نام فروشگاه
مدیریت
درصد امتیاز
1
سونا و استخر ساحل
پژمان پور متین
30
6
موسسه فرهنگ قرآن و ورزشی علی ابن ابیطالب
محمد هدایت
10
اقدام اجرايي سال ۱۳۹۵ شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان: بين المللي سازي شركت هاي دانش بنيان، اقدامي در تحقق اقتصاد مقاومتي ...
Jun 16, 2015 - آموزشگاه کامپیوتر پردازشگران پارسی ... مدرس روزبه و دانش, 22617984-5. تدریس خصوصی خواجه ... 22734209. مدرسان ره پویان دانش. انگلیسی

[XLS]Sheet2 - وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

www.farhang.gov.ir/ershad.../12/31645_orig.xlsx
8, 7, عالیا نوین سریر, طراحی و برگزاری دوره های تک مهارتی در زمینه کامپیوتر ..... 82, 81, دانش پژوهان پردیس پویان, آموزش مکالمه جهانگردی - بر اساس سر فصلهای مصوب ...
ﭘﻮﯾﺎن ﺣﯿﺪرﯾﺪ اﻻﺳﻮﻧﺪ. 2227383. 21. ﺗﺨﺖ ﺟﻤﺸﯿﺪ ... ﺷﻮش : ﺧﯿﺎﺑﺎن ﺷﺮﯾﻌﺘﯽ ، ﭼﻬﺎرﺻﺪ دﺳﺘﮕﺎه ﺟﻨﺐ ﺷﺮﮐﺖ ﻧﻮر داﻧﺶ ... اﻫﻮاز : اﺑﺘﺪاي ﺧﯿﺎﺑﺎن ﻧﺎدري ﭘﺎﺳﺎژ ﺟﺎم ﺟﻢ ﻃﺒﻘﻪ دوم ﺟﻨﺐ آﻣﻮزﺷﮕﺎه ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ ﭘﺎﺳﺎرﮔﺎد. اﻫﻮاز : ﭘﯿﭻ ...

آموزشگاه موسیقی بتهوون | تی نیاز

tniaz.ir › آموزشآموزش هنری
Jan 7, 2015 - آموزشگاه موسیقی بتهوون آموزش موسیقی به کودکان آموزش گیتار و ... کامپیوتر .... و طبلا: فرشید وهمنی گیتار کلاسیک و آنسامبل : محمد خسروی دانش پیانو، ... آدرس: تهران - - تهران -خیابان سوم وزرا- پلاک 18- واحد 14 - دانش پویان جوان ...

آموزشگاه کامپیوتر رایاتک | آگهی24 - آگهی رایگان

agahi24.com › آموزشآموزش کامپیوتر
خانه » آموزش » آموزش کامپیوتر » آموزشگاه کامپیوتر رایاتک ... جامع مبانی کامپیوتر پویان آموزش کامل و حرفه ای کامپیوتر در منزل بدون نیاز به […] ... گروه آراد با داشتن سابقه درخشان در زمینه VoIP سیسکو، در راستای افزایش سطح دانش VoIP، اقدام به ...
Aug 20, 2009 - طرح ویژه اهداء نرم افزار پویان به تعداد محدودی از مدارس کشور شرکت طراحان وب شمال در ... های مدارس را برآورده کرده و امکانات فراوانی در اختیار مدیران، دانش آموزان و والدین قرار می دهد. لیست نرم افزارهای موجود در بسته نرم افزاری پویان: • AMS (مديريت آموزشگاه) ... سردبير بخش اخبار و تازه هاي كامپيوتر Array Sardabir آواتار ها ...
آموزشگاه علمی آزاد خانه امید زنجان. زنجان · شركت تعاوني ... شرکت تعاونی دانش بنیان بهینه پویان ... فعالیت, الکترونیک، کامپیوتر، مخابرات › الکترونیک. شهرستان ...
کسب مقام اول تنیس روی میز سطح ناحیه توسط دانش آموزان آموزشگاه. ... دیوان حافظ (621بار) · قانون جدید چک (554بار) · حقوق کامپیوتر (528بار) · خانواده، جنسیت و حقوق در ... متوسطه دوره ی دوم با قدرت شرکت داشتند که از بین آنان، آموزشگاه شهید بهشتی به این مقام نائل گردید. ... قدرت گرفته از سامانه مدرسه هوشمند پویان محصول طراحان وب شمال.
سامانه مدرسه هوشمند پویان شامل بیش از 30 عنوان نرم افزار مختلف مالی ، اداری ، آموزشی ، کمک آموزشی. ... موفقیت دانش آموز پایه دوم دبیرستان پسرانه سما محمد حسن قاسم پور در مسابقات جودو ... در آموزشگاه غيردولتي سمابر روي گالري تصاوير كليك نمائيد . ... قاچاق بین المللی مواد مخدر و حقوق بین الملل (429بار) · حقوق کامپیوتر (418بار) ...

اخبار آموزشگاه - فرزانگان سبزوار

www.sfarzan1.ir/?app=content&catid=15
سامانه مدرسه هوشمند پویان شامل بیش از 30 عنوان نرم افزار مختلف مالی ، اداری ... منتخبین آزمون پیشرفت تحصیلی سمپاد کسب رتبه اول آموزشگاه و کسب رتبه دوم منطقه ... گزارش عملکرد دانش آموزان در پیشرفت تحصیلی به تفکیک دروس کلاس 303 .... سه ماه اول کلاس ریاضی(689) · ثبت نمرات کامپیوتر(674) · اهمیت خوردن صبحانه(634) ...
به اطلاع دانشجویان محترم رشته کامپیوتر می رساند امتحان میان ترم درس برنامه سازی ... به اطلاع دانشجویان محترم می رساند کلاسهای استاد پویان صیاد حق شمار روز ...
جستجو. معرفی آموزشگاه ... آموزش کامپيوتر با توجه به سطح آموزشي و پايه دانش آموز ... روزبهان ( پسرانه ) : خيابان دانش آموز - قبل از قم آباد تلفن : 36282435. دانش آموزان. کارگاه کامپیوتر. کلاس هوشمند. مجتمع روزبهان. پویان فرزام نیک تولدت مبارک.
کپی رایتینگ دانش و هنری است که با کنار هم چیدن خالقیت و کلمات، سازمانی، کاالیی، .... اسلوگان برای آموزشگاه کامپیوتر ..... مدیر اجرای شرکت ایده پویان/ 1380 •.

بانک اطلاعات آموزشگاه های زبان - نیکلودون

nickell.ir/p/fa8355fe972f1c920890a270d1a9fcfd11
بانک اطلاعات آموزشگاه های زبان x x x خانه تعرفه ها سوالات متداول اخبار آگهی استخدام ... های زبان آموزشگاه های حسابداری آموزشگاه های تعمیرات موبایل آموزشگاه های کامپیوتر ... مشاهده آگهی زبانکده ره پویان دانش آموزش زبان (انگلیسی _ فرانسه _ آلمانی) ویژه ...

بازدید معاون رئیس‌‌جمهور از شرکت فارمد و فارمدپلاست پویان سازنده ...

www.khabaronline.ir/detail/514748 - Translate this page
Feb 28, 2016 - ... برگزیده تصویری از بزرگ‌ترین نمایشگاه کامپیوتر جهان در آلمان / CeBIT 2016 ... بازدید معاون رئیس‌‌جمهور از شرکت فارمد و فارمدپلاست پویان سازنده دستگاه های دیالیز ... وی افزود: توسعه شرکت های دانش بنیان از دو سال پیش در کشور آغاز شده و ... در یازده ماهه گذشته:برگزاری بیش از 230دوره مهارت آموزی در آموزشگاه های ...
آموزشگاه زبان اندیشه پویان راوند - - آموزشگاه زبان اندیشه پویان راوند.
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 271
  • بازدید ماه : 271
  • بازدید سال : 9,700
  • بازدید کلی : 61,374
  • کدهای اختصاصی