loading...
آموزش کامپیوتر
حراج اپل واچ

ک ساعت مچی هوشمند در واقع شما را از در دست گرفتن دایمی موبایل در جمع و یا ایجاد خطرات در حین رانندگی حفظ می کند.ساعت مچی هوشمند Z60 یکی از مدل های ارزان قیمت با کارایی بالاست.این ساعت از طریق بلوتوث و نرم افزار مخصوص به گوشی شما وصل شده و اطلاعات

یک ساعت مچی هوشمند در واقع شما را از در دست گرفتن دایمی موبایل در جمع و یا ایجاد خطرات در حین رانندگی حفظ می کند.ساعت مچی هوشمند Z60 یکی از مدل های ارزان قیمت با کارایی بالاست.این ساعت از طریق بلوتوث و نرم افزار مخصوص به گوشی شما وصل شده و اطلاعات تماس و دفترچه تلفن بر روی آن سینک می شود تا به راحتی به تماس های خود جواب داده و یا تماس بگیرید.این ساعت دارای امکانات متعددی است که از آن جملی می توان به برنامه گام شمار، تحلیل خواب، تنظیم آلارم، آلارم اخطار برای قرار گرفتن در یک حالت برای مدت طولانی، دریافت پیام های SMS، فیس بوک و واتس اپ،تقویم، ماشین حساب ، دوربین ، پشتیبانی از زبان فارسی و ویبره و …اشاره کرد.

قابل استفاده برای آقایان و خانم‌ها

یکی از جالب ترین خصوصیات این ساعت مچی امکان نصب سیم کارت و پشتیبانی از مموری کارت تا 32 گیگ است تا خود ساعت به صورت مستقل همانند یک تلفن همراه بر روی مچ شما قرار بگیرد.بند این ساعت مچی از جنس فلزی با رنگ نقره ای و طلایی و مشکی است.

قابل استفاده برای آقایان و خانم‌ها

  • پشتیبانی از تمامی شبکه های مخابراتی کشور  ( همراه اول  – ایرانسل – تالیا – رایتل )
  • ابعاد قاب 35 × 45 میلی‌متر
  • قطر قاب 12 میلی‌متر
  • وزن 63 گرم
  • فرم صفحه : مستطیل
  • جنس شیشه : گوریلا گلس +SR
  • جنس بدنه : فلز
  • توضیحات جنس بدنه : Stainless Steel 316L
  • جنس بند : استیل
  • رنگ بند : مطابق با رنگ ساعت
  • نوع قفل بند : سگکی ساده

مشخصات صفحه نمایش

  • صفحه نمایش لمسی
  • صفحه نمایش رنگی
  • نوع صفحه نمایش اصلی Super AMOLED
  • اندازه صفحه نمایش 1.3 اینچ
  • رزولوشن صفحه نمایش 240 × 240
  • تراکم پیکسلی صفحه نمایش 278 پیکسل بر اینچ

مشخصات فنی :

  • قابلیت نصب سیم کارت
  • GPS
  • سیستم عامل تایزن

توضیحات سازگاری : سازگار با گوشی‌ها و تبلت‌هایی که از سیستم‌عامل اندروید 4.4 و بالاتر از آن بهره می‌برند و 1.5 گیگابایت رم دارند – سازگار با آیفون 5 یا جدیدتر با سیستم‌عامل 9 iOS یا بالاتر (نیازمند اپلیکیشن Gear S)
پردازنده 1GHz, Dual Core: Exynos7270
سایر مشخصات سخت افزاری – Wi-Fi 802,11 b/g/n – بلوتوث نسخه 4.2 – 768 مگابایت حافظه‌ی RAM

  • حافظه داخلی 4096 مگابایت
  •  قابلیت نصب کارت حافظه تا 32 گیگ
  • دوربین یک مگا پیکسل
  • کنترل موسیقی (Music Player)
  • اتصالات NFC، Bluetooth، Wi-Fi
  • حسگرها شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنجش نور محیط، گام شمار، شمارش ضربان قلب
  • قابلیت مکالمه
  • نوع باتری لیتیوم یونی
  • ظرفیت باتری 430 میلی‌آمپرساعت

قابلیت های ویژه – مجهز به سیستم مسیریابی GLONASS – قابلیت روشن ماندن صفحه (Always on) – شارژدهی تقریبی باتری بین 2 تا چهار روز – دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گرد و خاک و آب –  دارای گواهی دوام نظامی «MIL-STD-810G»: —  مقاومت در شرایط دمایی بسیار زیاد یا کم — مقاومت در برابر لرزش و ضربه
اقلام همراه – دارای شارژر وایرلس و یک عدد خشگیر اورجینال صفحه LED

دارای میکروفن داخلی و امکان ضبط صدا بر روی ساعت که البته باید مموری کارت وجود داشته باشد تا بتوانید فایل را ذخیره نمایید.

این ساعت دارای پلیر موزیک و صداست که هم از طریق بلوتوث می تواند موزیک های روی گوش ی را اجرا نماید و هم در صورت نصب مموری می توانید بر روی خود ساعت آهنگ ذخیره کرده و پخش نمایید.

ساعت دارای دوربین بوده که البته کیفیت آن در حدود یک مگا پیکسل است ولی در هر صورت امکانی عالی بر روی ساعت است.یکی از خصوصیات این ساعت ریموت کمرا می باشد یعنی می توانید از طریق ساعت دوربین گوشی را کنترل نموده و عکس بگیرید که البته باید دوربین بر روی گوشی در حالت باز باشد و شما در حالت اتصال با گوشی قرار داشته باشید.

این ساعت هم با اندروید و هم با اپل سازگار است والبته بر روی اندروید امکانات بیشتری فعال است.

یکی از خصوصیات مهم ساعت مچی هوشمند داشتن امکانات سلامتی است تا از طریق آن بتوانید میزان فعالیت های روزانه و کیفیت خواب خود را بررسی نموده و برنامه های بهداشتی خود را تنظیم نمایید که البته ساعت مچی هوشمند Z60 از این ویژگی بهره مند است.

دارای گام شمار، تعداد گام ها، مسافت پیموده شده و کالری مصرفی را به شما نشان می دهد.

دارای تحلیل خواب تا بتوانید از کفیت و میزان خواب شبانه خود اطلاع کامل داشته باشید.

دارای هشدار برای حالت ثابت که خودتان میزان زمان آن را تعیین می نمایید، مثلا اگر شما برای یک ساعت در حالت نشسته قرار داشته باشد زنگ هشدار فعال شده تا برای حفظ سلامتی خود جابجا شده و از این حالت خارج شوید.

آنتی لاست نیز یکی دیگر از امکانات ساعت مچی است که اگر به هر دلیلی ارتباط بلوتوثی بین گوشی و ساعت قطع گردد، زنگ هشدار فعال گردیده و شما را مطلع می سازد.

زنگ هشدار برای بیدار شدن و یا یادآوری موضوعات بسیار مهم است که این امکان نیر بر روی اسمارت واچ Z60 وجود دارد.

بدنه فلزی از جنس استیل ضد زنگ

دارای تقویم

ماشین حساب

پشتیبانی از سیم کارت، اگر تمایل دارید از ساعت به صورت مستقل از گوشی استفاده نمایید می توانید بر روی آن سیم کارت نصب نمایید.

بر روی ساعت یک در گاره یو اس بی وجود دارد که از طریق آن می توانید ساعت را شارژ نموده و یا اطلاعات را جابجا نمایید.

دارای زبان های مختلف و از جمله زبان فارسی

دارای ویبره ، برای این حالت باید پروفایل ساعت را بر روی حالت MEETING قرار دهید.

دارای چندین حالت مختلف برای نشان دادن ساعت که با کلیک بر روی وسط صفحه نمایش این کار را انجام می دهید.

دریافت نوتیفیکیشن اس ام اس، فیس بوک و واتس اپ که البته باید حتما BT NOTIFIER را بر روی گوشی خود نصب نمایید.

دارای بند فلزی از جنس استیل ضد زنگ

امکان تنظیم طول بند

جهت خرید و انتخاب رنگ اینجا کلیک کنید 

ساناز بازدید : 1119 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)
 
 

 
 
About 371,000 results(0.90 seconds) 
در زبان انگلیسی «کامپیوتر» به ماشینی می‌گفتند که محاسبات ریاضی را (بدون ابزارهای کمکی مکانیکی) انجام می‌داد. بر اساس «واژه‌نامه.
مجموعه آموزش تصویری کامپیوتر از مبتدی تا پیشرفته ... این آموزش‌ها برای همه افراد بسیار مفید می‌باشد. ... دانلود مجموعه ی 7 آموزش بی نظیر و کاربردی از شرکت Total Training -بیش از 50 گیگابایت با لینک مستقیم · دانلود مجموعه فیلم آموزشی فوتبال ...
آموش تصویری کار با کامپیوتر از مبتدی با پیشرفته ... این مجموعه آموزشی به صورت مبتدی تا پیشرفته میباشد و با مفاهیمی هم چون desktop و sharing و نرم افزار ها آشتا میکند . ... راست کلیک ها و چپ کلیک ها،فولدر ها ،فایل ها و کارهای جانبی ۴.
Nov 9, 2011 - بدون هزینه اولیه؛ تنها هزینه پیامک ها را پرداخت می نمائید! ... دانلود مجموعه آموزش کامپیوتر از مقدماتی تا پیشرفته Computer Training Beginner To ...
Oct 1, 2010 - بدون هزینه اولیه؛ تنها هزینه پیامک ها را پرداخت می نمائید! - برگشت اعتبار پیامک های ارسال نشده ... دانلود مجموعه آموزش کامپیوتر از مقدماتی تا پیشرفته Computer Training Beginner To Advanced · کاملترین کتاب آموزش سخت افزار ...
Mar 24, 2011 - دانلود فیلم آموزشی کامپیوتر از مبتدی تا پیشرفته ... این فیلم آموزشی که نام آن Computer Training Beginner To Advanced ... بیشتر مردم کامپیوتر را به صورت عملی یاد گرفته اند بدون گذراندن کلاس خاصی و تمام یادگیری آن ها توسط خودشان .... دانلود کتاب آموزش مقدماتی ساز دهنی · دانلود کتاب شعر مثنوی گلشن راز ...

ارم دانلود | دانلود فیلم آموزش کامپیوتر، از مقدماتی تا پیشرفته ...

eramdownload.com/...های-آموزشی/دانلود-فیلم-آموزش-...
دانلود فیلم آموزش کامپیوتر، از مقدماتی تا پیشرفته Camputer Training ... آموزشی به خوبی مبانی مختلف کار با کامپیوتر را از سطوح پایه تا پیشرفته آموزش می دهد و .... از مدیر محترم سایت خواهشمندم که در صورت تمایل این فیلم ها را در اختیار کاربران ...

دانلود تصويري آموزش کامپیوتر از مقدماتی تا پیشرفته +فيلم | رمضان ...

www.yeknet.ir/.../دانلود-تصويري-آموزش-کامپیوتر-ا...
Feb 19, 2014 - آموزش کامپیوتر از مقدماتی تا پیشرفته Computer Training Beginner To Advanced. در زبان انگلیسی «کامپیوتر» به ماشینی می‌گفتند که ...
آموزش كامپيوتر از مبتدي تا پيشرفته اکثر کاربران کامپیوتر هیچ آموزشی برای ... مبتدی هادانلود دانلود مجموعه آموزشی کامپیوتر Total Training Personal Computer ... ترین مجموعه آموزش کامپیوتر برای مبتدیان و حتی حرفه ای ها دانلود آموزش مقدماتی ...

آموزش كامپيوتر از مقدماتي تا پيشرفته Computer Training Beginner

www.worldsearching.ir/sfcsnftstqrcndsdcdyncvndnsdc... - Translate this page
آموزش کامپیوتر از مقدماتی تا پیشرفته Computer Training Beginner To ... مدیریت رایانه کتاب داستان مجله دانلود رایگان مذهبي اقتصاد کامپیوتر اسلام ... میکرورایانه | فهرست مقالات آموزش های مقدماتی کامپیوترآشنایی مقدماتی با نظریه مجموعه ها .

آموزش کامپیوتر مقدماتی تا پیشرفته

avayemelal.ir/+آموزش+کامپیوتر+مقدماتی+تا+پیشر...
اموزش کامپیوتر ICDL مقدماتی تا پیشرفته pdf pdf برنامه نویسی از مقدماتی تا پیشرفته - جستجو و … ... دانلود کتاب آموزش PHP از مقدماتی تا پیشرفته آموزش اکسل مقدماتی تا پیشرفته pdf (آموزش کامپیوتر مقدماتی تا ... آموزش کامپیوتر از مقدماتی تا پیشرفته - Computer training from basic to advanced ... آخرین نوشته ها. آموزش ...

اشنایی مقدماتی با رایانه - درس اول آموزش کامپیوتر مقدماتی

www.worldsearching.ir/smcsnftstqrcndsdcdyncvndnsd... - Translate this page
دانلود کتاب آشنايي مقدماتي با صفحه گسترده EXELLآشنایی با کامپیوترها:کامپیوتر وسیله ای ... فهرست مقالات آموزش های مقدماتی کامپیوترآشنایی مقدماتی با نظریه مجموعه ها . ... آموزش كامپيوتر از مقدماتي تا پيشرفته Computer Training Beginner .

اشنایی مقدماتی با رایانه - دانلود کتاب آشنايي مقدماتي با صفحه گسترده ...

www.worldsearching.ir/qjcsnftstqrcndsdcdyncvndnsdc... - Translate this page
برچسب ها : کتب شبکه ديني farsi قصه مدیریت رایانه کتاب داستان مجله دانلود رایگان مذهبي ... آموزش كامپيوتر از مقدماتي تا پيشرفته Computer Training Beginner .

اموزش کامل کار با کامپيوتر

www.javab-soal.ir/j.aspx?q=اموزش...کامپيوتر...
اموش تصویری کار با کامپیوتر از مبتدی با پیشرفته - دانلود ... vatandownload/computer-training-beginner-to. ... این مجموعه اموزشی به صورت مبتدی تا پیشرفته میباشد و با مفاهیمی هم چون desktop ... اموزش تصویری کار با کامپیوتر - دانلود ها ... کتاب الکترونیک مبانی کامپیوتر اصول مقدماتی و اولیه کار با رایانه را به شما می اموزد.

اشنایی مقدماتی با رایانه - کتاب الکترونیک آموزش مبانی کامپیوتر با ...

www.findwebsite.ir/sncjnftstqrnmctdqnxadnfvctdmndr... - Translate this page
کتاب الکترونیک آموزش مبانی کامپیوتر با فرمت PDF | دانلود کتاببه مفا‌هيم ابتدایی و پایه ... فهرست مقالات آموزش های مقدماتی کامپیوترآشنایی مقدماتی با نظریه مجموعه ها . ... آموزش كامپيوتر از مقدماتي تا پيشرفته Computer Training Beginner .

آموزش مباني کامپيوتر از مبتدي تا حرفه اي

dasht-vasi.rozblog.com/آموزش-مباني-کامپيوتر-از-مب...
Feb 14, 2016 - مجموعه آموزش تصویری کامپیوتر از مبتدی تا پیشرفته - دانلود رایگان ... vatandownload.com/.../Computer-Training-Beginner-Advanced.php این ویدیو آموزشی تمام نکته ... بهترين آموزش مباني کامپيوتر مبتدي تا حرفه اي | بهترین ها ... آموزش خیاطی زنانه 1 * 2 به زبان فارسی (مقدماتی تا حرفه ای) اورجینال 15 . آموزش ...
Nov 30, 2015 - نرم افزار آموزش زبان انگلیسی از مقدماتی تا پیشرفته - Tell Me More ... این نرم افزار، یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزار ها برای آموزش زبان انگلیسی می باشد ... یک درایو مجازی در My Computer ایجاد شده و محتویات برنامه در آن قرار خواهد گرفت ... دانلود نرم افزار آموزش انگلیسی برای کامپیوتر، دانلود نرم افزار آموزش ...

دانلود مجموعه آموزش کامپیوتر از مقدماتی تا - قلبک

ghalbak.ir/p/57f11ef3cac8112792fde42bcf2e060c07 - Translate this page
دانلود مجموعه آموزش کامپیوتر از مقدماتی تا پیشرفته Computer Training ... بازی آنلاین جنگ خان ها بازی Khanwars.ir قدیمی ترین و پرقدرت ترین بازی آنلاین ...

آموزش ویدئویی کامپیوتر از مقدماتی تا پیشرفته (صفر تا صد) | ایی تی ...

etacomputer.ir/آموزش-ویدئویی-کامپیوتر-از-مقدماتی-...
Mar 10, 2015 - آموزش ویدئویی کامپیوتر از مقدماتی تا پیشرفته (صفر تا صد) ... ابتدائی ترین آموزش ها برای افراد مبتدی و حرفه ای ترین آموزش برای افراد حرفه ای نیز می باشد به طوریکه از آموزش ... شوید و سریع به سطح عالی وارد شوید می توانید این آموزش عالی را از سایت دانلود و از آن استفاده نمائید. ... Word-2013-Training-300x213 ...

دانلود کتاب - آموزش سی شارپ (#C) از مقدماتی تا پیشرفته به زبان ...

www.robook.ir › مهندسی کامپیوترمبانی کامپیوتر
آموزش زبان برنامه نویسی سی شارپ #C از مقدماتی تا پیشرفته به زبان فارسی (کتاب و فیلم). در اینجا یک ..... صفحه اصلی · مهندسی کامپیوتر · مبانی کامپیوتر ...
T - آموزش کامپیوتر از مقدماتی تا پیشرفته Computer Training Beginner To Advanced - ... مقاله كامل در مورد شبكه كامپيوتري · دانلود رايگان فيلم هاي آموزشي كامپيوتر ... تمامی حقوق متن ها، تصاویر مربوط به این سایت می باشد و استفاده از آن ها با لینک ...

آموزش مقدماتی کامپیوتر تصویری

00060.ir/+آموزش+مقدماتی+کامپیوتر+تصویری - Translate this page
آموزش مقدماتی کامپیوتر جلسه اول - پویا پردازان نوین مجموعه آموزش تصویری کامپیوتر از ... و کامل ترین مرجع هاي آموزش عمومی وتخصصی کامپیوتر در تمامی زمینه ها . ... دانلود مجموعه آموزش کامپیوتر از مقدماتی تا پیشرفته Computer Training Beginner .
سایت دانلود فیلم های آموزشی کامپیوتر، دانلود رایگان فیلم آموزشی با لینک مستقیم. ... برچسب ها: design, graphic, learning, lynda, unity, download, آموزش, دانلود, .... Web Development Training Video از مباحث مقدماتی تا پیشرفته با طراحی و توسعه ...

فهرست آموزش های فرادرس

faradars.org/courses-list
گنجینه فرادرس های برنامه نویسی کاربردی متلب — از مقدماتی تا پیشرفته (+), ۳۱ ساعت ... گنجینه آموزش های مهندسی کامپیوتر و نرم افزار (+), ۶۳ ساعت. گنجینه آموزش ...

آموزش کامپیوتر از مبتدی اینترنتی - جونیور

jonior.ir/آموزش-کامپیوتر-از-مبتدی-اینترنتی.html
دانلود آموزش کامپیوتر از مبتدی تا پیشرفته اموزش آموزش مقدماتی کامپیوتر اموزش ... کامپیوتر از مقدماتی تا پیشرفته Computer Training Beginner To Advanced. ... از مبتدی تا ارائه یک تعریف جامع و کامل از کامپیوتر قبل از هر دهنده سرویس ها و ...

دانلود نرم افزار ساخت آهنگ برای اندروید و کامپیوتر | دانلود جدید

download2new.ir/.../دانلود-نرم-افزار-ساخت-آهنگ-برای...
Sep 10, 2015 - ۲۱ ژانويه ۲۰۱۵ روش های ساخت آهنگ دانلود نرم افزار ساخت آهنگ رپ با حجم کم پارس لود اندروید ها ساخت اهنگ با کامپیوتر دانلود نرم افزارهای اهنگ سازی ... آموزش کامپیوتر از مقدماتی تا پیشرفته Computer Training Beginner To Advanced ...
جستجو و دانلود کتاب - برنامه نویسی از مقدماتی تا پیشرفته. ... مطرح در OOP از جمله موضوعات زیر پرداخته شده است: - کلاس ها (Classes) - اشیا (Objects) - وراثت. ... کتاب آموزش مقدماتی شبکه جهت آشنایی ابتدایی با شبکه های کامپیوتری به زبانی ... بر روی کامپیوتر نصب کنید و آماده شوید تا برنامه نویسی برای اندروید را شروع کنیم.
دانلود مجموعه آموزش کامپیوتر از مقدماتی تا پیشرفته Computer Training ... سامانه ارسال اس ام اس بهین پیام : - بدون هزینه اولیه؛ تنها هزینه پیامک ها را پرداخت می نمائید!
دانلود فیلم آموزش پایه های کامپیوتر puter Basics از دیگر رسانه ها. ... دانلود فیلم آموزشی مبانی کامپیوتر Total Training Personal puterفیلم آموزش پایه کنسول ps ... این ویدیو آموزشی تمام نکته استفاده از کامپیوتر را از پایه تا قسمت‌های پیشرفته ... دانلود کتاب برنانویسی مقدماتی ویژوال بیسیک visual basic دانلود کتاب تدوین ...

آموزش کامپیوتر مقدماتی - pluser-roz

pluser-roz.sagacity.ir/page-223850.html
مناسب برای انواع بازی ها شامل فوتبال، اتومبیل رانی، اکشن و . .... آموزش كامپيوتر از مقدماتي تا پيشرفته Computer Training . ... دانلود رایگان با لینک مستقیم.
Mar 5, 2016 - آموزش کامپیوتر از مقدماتی تا پیشرفته - Computer training from basic to advanced. ... این پسورد ها را انتخاب نکنید ! ... دانلود آهنگ جدید.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 280
  • بازدید ماه : 280
  • بازدید سال : 9,709
  • بازدید کلی : 61,383
  • کدهای اختصاصی